jag ska titta på kontraktet. det är mest att mamman betende som stör mig. hon fick honom att plugga där och jag fick reda på det efteråt. för att hon ville ha det såMen stod inte det i kontraktet? Över sommaren brukar dom ju inte få bo kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag ska titta på kontraktet. det är mest att mamman betende som stör mig. hon fick honom att plugga där och jag fick reda på det efteråt. för att hon ville ha det såMen stod inte det i kontraktet? Över sommaren brukar dom ju inte få bo kvar
Var ville HAN plugga då?? Tänker att det väl kanske är det viktigaste i sammanhanget....jag ska titta på kontraktet. det är mest att mamman betende som stör mig. hon fick honom att plugga där och jag fick reda på det efteråt. för att hon ville ha det så
om det var så lätt,Var ville HAN plugga då?? Tänker att det väl kanske är det viktigaste i sammanhanget....
Hur är det med lilleman?Köpte äntligen ny plånbok. Det har varit dags ett tag
Visa bifogad fil 92168
Måste vara de korta benenJaha! Ja, hon såg inte så stor ut
Aldrig sett henne förut tror jag, visst har du en svart fin häst också?
Lite ynkligt och mycket trött. Vi går ut och tar en vända runt gräsmattan med jämna mellanrum. Han stöder mestadels på benet, bara jag får honom att gå sakta nog.Hur är det med lilleman?
Med tanke på hur hon betett sig mot honom så kan man ju hoppas att han hellre vill ha en mer öppen relation med dig efter det här.jag ska titta på kontraktet. det är mest att mamman betende som stör mig. hon fick honom att plugga där och jag fick reda på det efteråt. för att hon ville ha det så
Det har vart så med mitt äldre barn att de har förstått mer och blivit sämre behandlade med tiden. Men även den yngsta har börjat dra öronen åt sig.Med tanke på hur hon betett sig mot honom så kan man ju hoppas att han hellre vill ha en mer öppen relation med dig efter det här.
Nä, det är nog sista gången hon är på sjukhus. Men brorsan skulle åka dit nu på fm, får väl en rapport.