Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans att vi redan skickat iväg dem till göteborg nu då. Men bra att veta till nästa gång, sparar ner dem!Norrmalmslås i Sundbyberg hjälper mig med mitt arkivskåp när alla andra gick bet
Dottern har kommit hem från skolan och ska nu byta om till stallkläder. Efter stallet ska vi laga mat och åtminstone jag ska duscha. Sen ska vi till Lund: Biltema och fixa pass.
Det kom svar sedan när jag påtalat att rätt mycket har hänt sedan hans malande om att Prideflaggan idag står för sånt gammalt skit för 40 år sedan. Han menade på att ”Man inte ska ignorera historian IOM att det är som att hävda att nazism är bra för att Hitler dog för x antal år sedan.
Hur kan en Pride-vandring för att barn lär sig om lika rättigheter, kärlek och att kunna vara sig själv liknas vid folkmord, hat etc etc?!
Hur kan man vara så vrickad?
Märks ju tydligt att det är en utmärkt idé att utbilda barnen!
Men vilken finingRidit gula faran, mycket galopp, glada och svettiga båda två
Idag var hon mycket, mycket dyr.
Visa bifogad fil 92166
Nu iväg mot AW med rosé och nån mat!
Tyvärr inte lämpligt@cambodia Du får söka jobb på veterinärklinik som jag gjorde, inga problem att ta med sig hunden till jobb
Visst är hon! (Är lite partisk kanske)Men vilken fining
Jaha! Ja, hon såg inte så stor utVisst är hon! (Är lite partisk kanske)
Lyckas alltid se ut som en ponny, vare sig jag är på marken eller sitter på, men hon är ändå 165-170cm i manken