Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har 3 dagar med eleverna och 4 dagar planeringHelt otroligt att det bara är 4 arbetsdagar kvar med barnen + 4 planeringsdagar kvar av denna termin..... Sedan....SOMMARLOV.... !!
Äter godis och försöker lugna mig och andas. Har fått brev från försäkringskassan att jag ska ansöka om sjukpenning, blev aningen hysterisk ett tag och hann hamna i panik och tänka paniktankar ett bra tag.
Men nu inser jag att det nog kanske är chefen som glömt att friskanmäla mig.
Vi fick samma idag och Fölis var ute och hon gnägga ynkligt så matte patrullen fick rycka ut och släppa in henneOch nu kommer hagelblandat störtregn
Vad menar du? Vi ringer bara chefen och säger att vi är sjuka och när vi är friska friskanmäler vi oss till chefen. Har aldrig behövt kontakta försökringskassan för att jag är sjukFriskanmäler sig hos f-kassan gör man själv, om man går tillbaka till jobbet innan sjukskrivningen går ut av sig självt.
Så trött men borde fixa med min matsäck till imorgon, tänkte göra varma mackor. Just nu känns det oöverstigligt att göra detta
Varför har då chefen sjukanmält dig till f-kassan?Vad menar du? Vi ringer bara chefen och säger att vi är sjuka och när vi är friska friskanmäler vi oss till chefen. Har aldrig behövt kontakta försökringskassan för att jag är sjuk
Markus A (kan inte stava hans efternamn)Hamburgaren var ingen höjdare fast det är en kändis kock som lagat den..
Antagligen för att @Hoarfrost s chef är ett pucko och inte verkar ha många rätt i det h*n görVarför har då chefen sjukanmält dig till f-kassan?
Det görs ju först efter 14 dagars sjukdom, ersättning därefter kommer från försäkringskassan.
Är man sjuk kortare tid finns det noll och ingen anledning för chefen att sjukanmäla dit.
Fixar du pass pa biltema?