Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lämnat in min sista uppgift för skolåret O_o
Nu är det alltså sommarlov??
(aka, plugga en jäkla massa kod på egen hand och hitta praktik... men ändå!)

Fått för mig det är fredag men det spelar visst ingen roll längre, sommarlooov :D

Coviden verkar ha blivit klar, dock fortfarande trött och lite kvarvarande hosta.
Tröstat mig med att handla, insåg när jag kom hem att jag har 7 sorters ost i kylen. Rimligt :d
Köpte också ett halvt kilo lösgodis, jag som blir illamående efter typ fem bitar.
Smart.
 
Står på Lund central och väntar på tåget. Ser ut att bli förseningar :meh:
Nåja, jag köpte en pastasallad via Karma så det är alltid något. Försökte köpa milkshake på BK men maskinen rengjordes. Tänkte då ta en Frapino men enligt appen var alla Frapinos slutsålda så jag gav upp.
Får väl dricka vatten :cautious:
 
Stolta uppfödare idag till räcer märren 🥉🤩 Virrpannan ingen stod ut med förutom grannen 😂
Screenshot_20220530-190016.webp
 
Om du har någon vass kant eller om det ilar så tipsar jag om Cavit W som man kan köpa på apoteket. Man gör sin egen, temporära lagning med den. Jag tycker den fungerar jättebra!
Tack :) ! Det behövs inte ännu, men man vet ju inte hur det går... :nailbiting: Tack och lov sitter den avbrutna biten på utsidan och jag känner bara den vassa kanten om jag tar dit tungan.
 
Ligger på hotellrummet och funderar på att sova. Är galet trött efter dagen. Men samtidigt är jag lite för pigg för att kunna sova. Varit ute och gått en promenad med en kollega, det var trevligt.

Är inne i en "jag hatar min kropp"-fas. Jag har gått upp ännu mer i vikt, jag har ont i leder och benet värker värre än på länge.
 
Tack :) ! Det behövs inte ännu, men man vet ju inte hur det går... :nailbiting: Tack och lov sitter den avbrutna biten på utsidan och jag känner bara den vassa kanten om jag tar dit tungan.
Har du en vass kant alls så skulle jag köpa och kleta på. Det är så lätt att den vassa kanten ger sår inne i munnen, och kan man undvika det är det lättare att vänta på sin tid. Min tandläkare tycker att alla borde ha en tub hemma, just för att inte behöva åka in akut.
 
Ni vet när man försöker kommunicera med någon? Och det bara inte fungerar? Japp.

Nu senast skrev jag "Hi,
I’m having an appointment at 4 pm in *stad* today, so I won’t be able to come and help out. I spoke to *person* last Thursday after the ambassador meeting and she didn’t say anything about decorating Bamba today, so I have not been able to re-schedule today’s appointment.
Is it possible for me to get my ambassador shirt tomorrow morning instead?
/godisklubba"

Svaret jag fick: "Thank you"

Okeeej… ska jag tolka det som ett ja eller nej? :rofl::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 654
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
528
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 684
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp