Men åh, vad hemsktMin kollega på förra jobbet hittades avliden idag Så fruktansvärt, 56 år gammal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh, vad hemsktMin kollega på förra jobbet hittades avliden idag Så fruktansvärt, 56 år gammal.
Vad för utbildning och vart och välkommen hem (ja jag vet Finspång men typ då ) en sväng
Ett fall framåt från förra loppet!Stolta uppfödare idag till räcer märren Virrpannan ingen stod ut med förutom grannen Visa bifogad fil 91915
Tack ! Det behövs inte ännu, men man vet ju inte hur det går... Tack och lov sitter den avbrutna biten på utsidan och jag känner bara den vassa kanten om jag tar dit tungan.Om du har någon vass kant eller om det ilar så tipsar jag om Cavit W som man kan köpa på apoteket. Man gör sin egen, temporära lagning med den. Jag tycker den fungerar jättebra!
Har du en vass kant alls så skulle jag köpa och kleta på. Det är så lätt att den vassa kanten ger sår inne i munnen, och kan man undvika det är det lättare att vänta på sin tid. Min tandläkare tycker att alla borde ha en tub hemma, just för att inte behöva åka in akut.Tack ! Det behövs inte ännu, men man vet ju inte hur det går... Tack och lov sitter den avbrutna biten på utsidan och jag känner bara den vassa kanten om jag tar dit tungan.
Visade sig att hon var full i parasiter när det tittade på henne Men nu verkar hon vara på G igen och han har lagt om träningen.Ett fall framåt från förra loppet!
Kanske en månad. Fick 243 kr och så var det typ 12 burkar som inte gick att pantaÄr inte det väldigt många pantburkar? Hur länge har du samlat?
Jag gör likadant. Också med tanke på arsenikenNu kanske inte detta är rätt lösning för dig, men jag "kastade ut" min riskokare när jag började koka basmatiris i en massa vatten a la koka pasta, typ. Det ska tydligen dessutom vara nyttigare, eftersom man blir av med mer av arseniken som kan förekomma i ris....