Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte om din myndighet tycker att det är ok, du får fråga HR.Ok, en helt seriös fråga. Vad för typ av myndighetshatt kan jag ha utan att folk tror att jag tappat det totalt? Ska ut mycket i sommar och titta på avlopp och kommer behöva en hatt som helst täcker öronen (annars hade jag kört på keps).
Kommer folk tro att jag är lite excentrisk om jag kommer i en stor solhatt? Är det ok klädkod att ha en sån hatt?
Jag vet inte om din myndighet tycker att det är ok, du får fråga HR.
Men jag skulle inte tycka att det var konstigt om någon hade en solhatt liknande den jag länkar, en där brättet inte är för stort.
https://www.hundenochherden.se/product/hawkins-solhatt-dam-crushable?sku=14283
och med det sagt, kolla in alla deras hattar - man kan gå vilse
Den som jag länkade tänker jag beställa
Känns som mer än nog!Trött och matt. Serverat fika för runt 45 pers på morgonen. Vilket innebar att prata med åtminstone 30 av dem. Underbart trevligt men utmattande. Efteråt var huvudet rätt tomt.
In till stan och hämta ett plommonträd jag beställd och gräva ner det. Vilket innebar att klippa till kycklingnät att klä gropen med och försöka stötta upp det med de stolpliknande pinnar jag har. Dra ut en låååång slang för bevattning.
Det verkar räcka alldeles utmärkt som aktivitet för dagen. Det blir tidig date med sängen.
vad ska insta handla om?Försöker komma på ett vettigt instagramnamn.