Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt efternamn är också vanligt.du kan ta ditt efternamn eller liknade.
Jag har mitt efternamn bara på min privata (tranaker) och modelltranan för min hobby insta.
Blöö nu har jag gjort det. Var 15 matteuppgifter på 30 min. Stress var bara förnamnet. Jag hoppas dom inte förutsätter att man får alla rätt.Sitter och bestämmer mig för när jag är tillräckligt redo att klicka igång ett antagningsprov för en utbildning jag sökt…
Välkommen till mina trakter då antar jagSå hiskeligt trött på jobb, två möten kvar sen ska jag köra till andra sidan av Skåne för att skaffa pass. Eller ok, det är till höger om mitten men det känns som typ utomlands.
Den som är en pinne kanske går att stamma upp?Fikarast. Passade på att klippa ner två pelargoner. Kunde nog klippt lite mer i den ena för att få den buskigare men jag var lite feg. Får klippa igen om en vecka eller två. Här några riktigt fula pelargoner, bara en pinne rakt upp med några få blad och en blomma på toppen. Ska klippas ner de också. Men det får bli efter jobbet.