Jo om de hade förgrenat sig så. Även om jag klipper fortsätter de bara växa som pinnar rakt upp. Det ser så fånigt ut!Den som är en pinne kanske går att stamma upp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo om de hade förgrenat sig så. Även om jag klipper fortsätter de bara växa som pinnar rakt upp. Det ser så fånigt ut!Den som är en pinne kanske går att stamma upp?
Nutter ButtersVad ar det for kakor?
Sjalv ar det nog bara Ahlgrens bilar jag inte kan sluta ata ... inte ens nar jag mar illa.
Eller kombinera dem med annat? Sprit? Effekten kanske blir jätterolig.Håller på att få raseriutbrott på alla offerkoftor på jobbet Men det är lite kul iom att jag är dum i huvudet. I min hjärna blir det typ "Jag blir så irriterad!... vänta vad var jag irriterad på? Den där personen vad heter den personen? Men vad var jag irriterad på? Alltså jag är arg på hen men... Oooh kolla fin blomma! Hursomhelst, vad är jag arg på.... Just ja! Fan vilket stolpskott... skitirriterande människa som har... vänta vad gjorde hen nu igen?"
Jag bör nog sluta med dessa piller typ redan i morgon
Eller kombinera dem med annat? Sprit? Effekten kanske blir jätterolig.
Det kan vara så att vi här har hittat botemedlet? På det här sättet kan du passa in helt obemärkt @Hoarfrost. Du kommer att gå till jobbet och tycka att allt är helt normalt och rimligt.Starkare antihistaminer och alkohol ger definitivt en spejsig effekt Kanske inte helt optimalt på jobbet men å andra sidan är ju @Hoarfrosts arbetsplats lite galen så det kanske inte skulle märkas så mycket
Älskar redan att de gör att jag totalt glömmer vad jag är irriterad på. Kanske bara ska flyta med på den vågen helt enkelt och släppa all irritation när jag glömmer den, inte desperat försöka komma ihåg varför jag är irriterad?Det kan vara så att vi här har hittat botemedlet? På det här sättet kan du passa in helt obemärkt @Hoarfrost. Du kommer att gå till jobbet och tycka att allt är helt normalt och rimligt.
Det kan inte bero på stress? Låter konstigt att bli så virrig på loratadin.Nu blev jag nyfiken och ville kolla på FASS om det här med dum i huvudet finns med som biverkning. Kom inte för mitt liv på vad pillret heter. Googlade "Pollenpiller blå och grön swishig" (eftersom designen är "swishig"). Fick fram rätt direkt.
Sen kom jag inte på vad FASS heter. Googlade "lotaradin du vet man kan få konstiga saker som händer när man tar medicin?" och fick upp FASS som första resultat.
Tack Google!
Det började ju direkt efter att jag börjat ta pillrena. Min stress brukar inte göra mig virrig.Det kan inte bero på stress? Låter konstigt att bli så virrig på loratadin.
Jag tackar Hässleholm för en fin pokébowl i väntan på passtidenVälkommen till mina trakter då antar jag
Äsch. Min hund är tokig i bröd. Helst vitt.Men knäckebröd går bra det medLunchpromenerat i värmen och nu tigger hunden vindruvor. Han är verkligen inte den skarpaste kniven i lådan alltid