Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på att få raseriutbrott på alla offerkoftor på jobbet :angel: Men det är lite kul iom att jag är dum i huvudet. I min hjärna blir det typ "Jag blir så irriterad!... vänta vad var jag irriterad på? Den där personen vad heter den personen? Men vad var jag irriterad på? Alltså jag är arg på hen men... Oooh kolla fin blomma! Hursomhelst, vad är jag arg på.... Just ja! Fan vilket stolpskott... skitirriterande människa som har... vänta vad gjorde hen nu igen?"

:banghead: Jag bör nog sluta med dessa piller typ redan i morgon :cautious:
 
Håller på att få raseriutbrott på alla offerkoftor på jobbet :angel: Men det är lite kul iom att jag är dum i huvudet. I min hjärna blir det typ "Jag blir så irriterad!... vänta vad var jag irriterad på? Den där personen vad heter den personen? Men vad var jag irriterad på? Alltså jag är arg på hen men... Oooh kolla fin blomma! Hursomhelst, vad är jag arg på.... Just ja! Fan vilket stolpskott... skitirriterande människa som har... vänta vad gjorde hen nu igen?"

:banghead: Jag bör nog sluta med dessa piller typ redan i morgon :cautious:
Eller kombinera dem med annat? Sprit? Effekten kanske blir jätterolig. :D
 
Starkare antihistaminer och alkohol ger definitivt en spejsig effekt :laugh: Kanske inte helt optimalt på jobbet men å andra sidan är ju @Hoarfrosts arbetsplats lite galen så det kanske inte skulle märkas så mycket :rofl:
Det kan vara så att vi här har hittat botemedlet? På det här sättet kan du passa in helt obemärkt @Hoarfrost. Du kommer att gå till jobbet och tycka att allt är helt normalt och rimligt.
 
Nu blev jag nyfiken och ville kolla på FASS om det här med dum i huvudet finns med som biverkning. Kom inte för mitt liv på vad pillret heter. Googlade "Pollenpiller blå och grön swishig" (eftersom designen är "swishig"). Fick fram rätt direkt.

Sen kom jag inte på vad FASS heter. Googlade "lotaradin du vet man kan få konstiga saker som händer när man tar medicin?" och fick upp FASS som första resultat.

Tack Google! 🙈:rofl:
 
Det kan vara så att vi här har hittat botemedlet? På det här sättet kan du passa in helt obemärkt @Hoarfrost. Du kommer att gå till jobbet och tycka att allt är helt normalt och rimligt.
Älskar redan att de gör att jag totalt glömmer vad jag är irriterad på. Kanske bara ska flyta med på den vågen helt enkelt och släppa all irritation när jag glömmer den, inte desperat försöka komma ihåg varför jag är irriterad? :angel::idea:
 
Nu blev jag nyfiken och ville kolla på FASS om det här med dum i huvudet finns med som biverkning. Kom inte för mitt liv på vad pillret heter. Googlade "Pollenpiller blå och grön swishig" (eftersom designen är "swishig"). Fick fram rätt direkt.

Sen kom jag inte på vad FASS heter. Googlade "lotaradin du vet man kan få konstiga saker som händer när man tar medicin?" och fick upp FASS som första resultat.

Tack Google! 🙈:rofl:
Det kan inte bero på stress? Låter konstigt att bli så virrig på loratadin. O_o
 
Försöker ta igen mig efter att ha konstaterat att en hantverkares "jag kan" i det här fallet betydde "jag har inte en jävla aning om vad jag gör". Hen har gjort så jävla fel på så många ställen i ett jobb där det är mycket viktigt att det blir rätt pga annars blir det fuktskador 😩😩😩😩😩😩 vill bara lägga mig i en hög och dö, orkar inte med såna här!
 
Eftersom jag jobbar långpass var det ju smidigt att fixa boxen åt pållan och direkt därifrån åka till jobbet. Menä så upptäckte jag att min matlåda stod ju kvar i stallets kylskåp....Tack vare snällaste mamma så fick jag in min mat till lunch, tacksamheten 🥰.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 693
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 693
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp