Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De flesta av mina hundar har älskat diverse frukt. En hunds absoluta favoritmat var äpplen och pizza-kanter. Alltså inte pizzabitar med typ god ost eller kött. Nej, det skulle vara kanterna.Lunchpromenerat i värmen och nu tigger hunden vindruvor. Han är verkligen inte den skarpaste kniven i lådan alltid
Gurka och vattenmelon älskar våra och låter så gulligt när de knaprar i sig det.På tal om konstiga saker som hundar äter.... Vår hund är GALEN i äpplen. Såpass att vi köper till honom. Han får urkärnade skalade krispiga äppelbitar och det låter till och med gott när han äter....
Ja, vi har någon teori om att det kan vara "krispet"/"kraset" som gör att vår gillar äpplen !Gurka och vattenmelon älskar våra och låter så gulligt när de knaprar i sig det.
Säkert bara det är ibland och inte alltid.Borde äta nåt men är inte det minsta hungrig eller sugen på nåt. Så jag poppade en micropåse popkorn
Kan det räknas som middag?
Det är ju faktiskt majs!Borde äta nåt men är inte det minsta hungrig eller sugen på nåt. Så jag poppade en micropåse popkorn
Rimlig middag till och medBorde äta nåt men är inte det minsta hungrig eller sugen på nåt. Så jag poppade en micropåse popkorn
Jodå, min skulle YTTERST gärna smaska i sig en massa choklad eller mögelost....Era hundar gillar iaf inte saker som är giftigt för dem
...och kronkalle tar hand om dem?Nu ska jag lämna in en massa komp som ska bli pengar.
Eftersom jag inte får kompa ut innan lovet
Absolut! Både fullkorn och grönsaker ju, rena hälsokosten!Borde äta nåt men är inte det minsta hungrig eller sugen på nåt. Så jag poppade en micropåse popkorn
Nutter Butters
På tal om konstiga saker som hundar äter.... Vår hund är GALEN i äpplen. Såpass att vi köper till honom. Han får urkärnade skalade krispiga äppelbitar och det låter till och med gott när han äter....
Varsågod och förlåt!Ohhh varfor har jag glomt Nutter Butters? De AR ju faktiskt goda. Det blir nagra "individuella" paket att ha i skol bussen nar jag kor lange.