Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herreminje!!! Alla har ju lärt ut dekorten (prisnedsättning) olika så jag höll ju på att gå i molekyler av stress eller ja tyckte det var pinsamt att behöva så mycket hjälp, kräver för mycket av mig själv! Vilket både kunder och en kollega notera...Om inte annat så på mina röda kinder som lös som kräfta...🙊. Bad om att få gå ifrån lite och lugna mig, återkom sen och kunde fortsätta. Skönt dock att bli påmind om att jag inte behöver hålla högt tempo i kassan..! Kände sedan mot slutet av arbetspasset att jag fick ont i bröstmusklerna, ont lixom när jag djupandades. Först tänkte min ångesthjärna hjärtat och bla bla...Men istället för att dra iväg i en ångestattack passade jag på att stretcha vilket ju gjorde nytta, såklart!! :). Undra om mitt plötsliga finutbrott i pannan beror på den torra luften, var inte ensam om det 🙃.Men annars; så roligt jobb och sammanhållningen är underbar 🥰
 
Lite gulligt. Min favoritdialyssköterska har varit på solsemester.

Hon sa att bredvid deras bokade solstolar satt ett par kvinnor varav den ena hade en sensor på armen. Dvs hon är diabetiker. Kvinnan misskötte sig gravt med generösa mängder söta drinkar och min sköterska satt och retade sig hela semestern. Men tänkte att det är tur att det finns såna som tanten. Jag hade varit hennes tröst och lugn hela semestern. :D
 
IMG_20220524_224333726.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 701
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 693
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp