Så om du blir sjuk får du ändå mindre med pengar?Nja de drar en fast summa så de får jag behålla
Man kan ha en fast summa eller allt över en viss summa.
För mig är det en fast summa eftersom jag inte har skiftjobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så om du blir sjuk får du ändå mindre med pengar?Nja de drar en fast summa så de får jag behålla
Man kan ha en fast summa eller allt över en viss summa.
För mig är det en fast summa eftersom jag inte har skiftjobb
Go' Tur! Vart du nu än skall.Vi har satt oss tillrätta på planet och nu är det flygplansläge som gäller
Jadå! Jag åt en hel burk glass till middag häromdagen, viktigaste är att man får i sig något tänker jag.Borde äta nåt men är inte det minsta hungrig eller sugen på nåt. Så jag poppade en micropåse popkorn
Kan det räknas som middag?
Vi har satt oss tillrätta på planet och nu är det flygplansläge som gäller
Jag fick högt på KD en gång.Har gjort några olika valkompasser och får alltid högt på MP, men de beter sig ju som ett mupparti som jag inte vill rösta på! Ge mig ett röstbart resultat tack
The horror! Jag har en ytlig bekant, fb-vän, som kandiderar för KD i år. Han är dessutom gay. Det går verkligen inte ihop i min hjärna.Jag fick högt på KD en gång.
Påminner mig om kompisen, muslim, som tänkte rösta på SD. Det lät så trevligt med svenska demokrater tyckte han. Efter att ha läst partiprogrammet var han inte lika övertygadThe horror! Jag har en ytlig bekant, fb-vän, som kandiderar för KD i år. Han är dessutom gay. Det går verkligen inte ihop i min hjärna.
Jag tror att valkompasserna är alldeles för svartvita för att kunna ge ett bra svar många gånger.The horror! Jag har en ytlig bekant, fb-vän, som kandiderar för KD i år. Han är dessutom gay. Det går verkligen inte ihop i min hjärna.
Och min på pappret moderata familjemedlem som hela sitt liv varit akademiker och aldrig arbetat fysiskt eller så röstar V för det gjorde hens pappa.Jag tror att valkompasserna är alldeles för svartvita för att kunna ge ett bra svar många gånger.
Det där var ju ett lite märkligt tänk av din bekanta. Iofs har jag en släkting som väldigt uppenbart är megarasist men som vidhåller att C är det enda partiet som man kan rösta på.