Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, du vet ju vad jag rekommenderarHar gjort några olika valkompasser och får alltid högt på MP, men de beter sig ju som ett mupparti som jag inte vill rösta på! Ge mig ett röstbart resultat tack
Påminner om restaurangen i huset där vi jobbade. Kollegan stod framför mig i kön till kassan och hon som stod där frågade om han hade lång lunch. Hurså? Du har bara gaffel till soppan.Dagens känsla: Livet är en soppa och jag har bara en gaffel
Det är ett uttryck som jag hörde första gången för några år sen och just nu stämmer det extra bra. Bläh! Känner mig Så trött och less på allt
Det är ju där jag brukar rösta. Dumma valkompasser som ger mig lågt värde på dem!Ja, du vet ju vad jag rekommenderar
Mitt - som antagligen planterades när stugan byggdes 1882 - har varit halvt hysterisk. Man ser inte grenarna för blom.Alltså - mitt 70-åriga äppelträd
Lika gött varje gång!Betalat alla räkningar
Stam?Men typ det gick ju fort iaf
Hade varit härligare utan räkningar.Lika gött varje gång!
Ja men jag är tacksam att jag kan betala mina räkningar och det är en skön känsla när det är gjort och jag dessutom har kunnat satt över en peng på sparkontot.Hade varit härligare utan räkningar.
Själv ligger jag på soffan med ett glas bin på bordet. Hör sambon klippa gräset. Ena katten ligger och har koll så inte gräsklipparen äter katter man vet aldrig.
Drick inte upp dem, de blir nog sura dåSjälv ligger jag på soffan med ett glas bin på bordet.
Vad tror du att den känslan kommer av?Känner mig deppig idag. Känner mig alltid sämst på alla jobb jag är på, ändå får jag mycket beröm. Känner mig sämst även på nya jobbet och där verkar det inte så tydligt för alla att jag är helt ny (de vet ju om det, men de verkar inte förstå vad det innebär). Blä. Önskar att jag inte behövde jobba.