Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är pissarg på alla jävla idioter som designat takupphängningar. Tror de på allvar att alla på jorden har 4m takhöjd? Världsfrånvända jävla muppar.

Sitter och gråter och försöker googla fram en elektriker som kan bygga sladdar. Vilken jävla flopp det här blev. Eller så skiter jag I att ha lampor I taken öht.
 
Att jag känner mig sämst? Jag vet inte. Känner mig alltid som en bedragare typ. Tyckte att jag var världens sämsta medicinska sekreterare t.ex trots att min chef sa att jag var den bästa hon haft t.ex. Kände mig alltid dålig jämfört med andra.
Imposter syndrome?
 
Är pissarg på alla jävla idioter som designat takupphängningar. Tror de på allvar att alla på jorden har 4m takhöjd? Världsfrånvända jävla muppar.

Sitter och gråter och försöker googla fram en elektriker som kan bygga sladdar. Vilken jävla flopp det här blev. Eller så skiter jag I att ha lampor I taken öht.
Kan vi få se lampan? Alla takhängda lampor har antingen en sockerbit eller en sladd
 
Är pissarg på alla jävla idioter som designat takupphängningar. Tror de på allvar att alla på jorden har 4m takhöjd? Världsfrånvända jävla muppar.

Sitter och gråter och försöker googla fram en elektriker som kan bygga sladdar. Vilken jävla flopp det här blev. Eller så skiter jag I att ha lampor I taken öht.
Antar att det är denna sladden du saknar?
20220525_202559.webp
 
Att jag känner mig sämst? Jag vet inte. Känner mig alltid som en bedragare typ. Tyckte att jag var världens sämsta medicinska sekreterare t.ex trots att min chef sa att jag var den bästa hon haft t.ex. Kände mig alltid dålig jämfört med andra.
Så synd om du egentligen är bra!
 
Klippa sladden? Då blir det ju exponerade kopparsladdar? Eller? Jag kan inget om sånt och är livrädd för el och elbränder.
Det finns säkert någon i din närhet som kan hjälpa dig! Korta av sladdar är väldigt enkelt och det får vanliga "privatpersoner" göra, om de vet hur. En lampsladd stämmer nästan aldrig i längd, så ditt problem är inte alls ovanligt! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 705
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 693
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp