NejSå om du blir sjuk får du ändå mindre med pengar?
Det finns en minimisumma som jag ska ha kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NejSå om du blir sjuk får du ändå mindre med pengar?
Att jag känner mig sämst? Jag vet inte. Känner mig alltid som en bedragare typ. Tyckte att jag var världens sämsta medicinska sekreterare t.ex trots att min chef sa att jag var den bästa hon haft t.ex. Kände mig alltid dålig jämfört med andra.Vad tror du att den känslan kommer av?
Var besviken när det inte kom något nytt avsnitt förra veckanMen då, jag var helt säker på att det skulle komma ett nytt avsnitt av Hela England bakar idag, men det är ju imorgon vad ska jag då har på tvn när jag pluggar?
Imposter syndrome?Att jag känner mig sämst? Jag vet inte. Känner mig alltid som en bedragare typ. Tyckte att jag var världens sämsta medicinska sekreterare t.ex trots att min chef sa att jag var den bästa hon haft t.ex. Kände mig alltid dålig jämfört med andra.
Jag med, därför var jag så pepp på veckans avsnitt!Var besviken när det inte kom något nytt avsnitt förra veckan
Kan vi få se lampan? Alla takhängda lampor har antingen en sockerbit eller en sladdÄr pissarg på alla jävla idioter som designat takupphängningar. Tror de på allvar att alla på jorden har 4m takhöjd? Världsfrånvända jävla muppar.
Sitter och gråter och försöker googla fram en elektriker som kan bygga sladdar. Vilken jävla flopp det här blev. Eller så skiter jag I att ha lampor I taken öht.
Antar att det är denna sladden du saknar?Är pissarg på alla jävla idioter som designat takupphängningar. Tror de på allvar att alla på jorden har 4m takhöjd? Världsfrånvända jävla muppar.
Sitter och gråter och försöker googla fram en elektriker som kan bygga sladdar. Vilken jävla flopp det här blev. Eller så skiter jag I att ha lampor I taken öht.
Själva lampan är bara en skärm. Men instruktionen ser ut så här. Kruxet är den lilla brickan längst ner mot lampan, att sladden måste vara 10-15cm max och att kontakten upp mot taket måste vara av denna typ https://www.bauhaus.se/lamppropp-med-kabel-ojordad fast jordad då.Kan vi få se lampan? Alla takhängda lampor har antingen en sockerbit eller en sladd
Så synd om du egentligen är bra!Att jag känner mig sämst? Jag vet inte. Känner mig alltid som en bedragare typ. Tyckte att jag var världens sämsta medicinska sekreterare t.ex trots att min chef sa att jag var den bästa hon haft t.ex. Kände mig alltid dålig jämfört med andra.
Nja jag saknar all sladd. Finns bara propp uppe i taket. Jag måste köpa hela det där kittet men alla i världen verkar ha 4m i takhöjd och jag vill att sladden ska vara 10cm.Antar att det är denna sladden du saknar?
Visa bifogad fil 91548
Du kan inte korta av den då?Nja jag saknar all sladd. Finns bara propp uppe i taket. Jag måste köpa hela det där kittet men alla i världen verkar ha 4m i takhöjd och jag vill att sladden ska vara 10cm.
Oh lord, det är jag upp i dagen.Imposter syndrome?
IKea kan ha,Nja jag saknar all sladd. Finns bara propp uppe i taket. Jag måste köpa hela det där kittet men alla i världen verkar ha 4m i takhöjd och jag vill att sladden ska vara 10cm.
Åk till en lampaffär, de kan säkert ordnaNja jag saknar all sladd. Finns bara propp uppe i taket. Jag måste köpa hela det där kittet men alla i världen verkar ha 4m i takhöjd och jag vill att sladden ska vara 10cm.
Klippa sladden? Då blir det ju exponerade kopparsladdar? Eller? Jag kan inget om sånt och är livrädd för el och elbränder.Du kan inte korta av den då?
Nope har letat därIKea kan ha,
Det finns säkert någon i din närhet som kan hjälpa dig! Korta av sladdar är väldigt enkelt och det får vanliga "privatpersoner" göra, om de vet hur. En lampsladd stämmer nästan aldrig i längd, så ditt problem är inte alls ovanligt!Klippa sladden? Då blir det ju exponerade kopparsladdar? Eller? Jag kan inget om sånt och är livrädd för el och elbränder.
Om du bor nära Stockholm kan jag hjälpa.Klippa sladden? Då blir det ju exponerade kopparsladdar? Eller? Jag kan inget om sånt och är livrädd för el och elbränder.