Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Posta sladden till @Tranan vettja! Eller fota uttaget i taget, be honom fixa och skicka dig?Alltså det är verkligen jättesnällt av @Tranan att erbjuda sig och jag är verkligen tacksam (tack @Tranan)
Men jag är alldeles för obekväm med sådan typ av sociala interaktioner. Inte så att jag tror jag kommer bli kidnappad utan mer livrädd för att jag ska vara konstig, för att jag inte fattar något och för att be om hjälp.
Jag får helt enkelt köpa kupa, sladd, bricka, kontakt och sockel separat om det ens går, och titta på tusen YouTube videos eller något. Tyvärr hittar jag inte ens ett sånt där kit med rätt kontakt någonstans. Annars hade jag köpt det och testat att klippa och klistra.
Blir nog lampaffär till slut eftersom det inte finns någon sladd som ens uppfyller 2/5 kriterierPosta sladden till @Tranan vettja! Eller fota uttaget i taget, be honom fixa och skicka dig?
Tack igen för erbjudandet! (känner mig alltid som en skurk när jag tackar nej till hjälp)Då ställer jag mig till kören gå till en lampaffär.
Nej det ska du inte känna dig som, du har dina skäl så tänk inte så.Tack igen för erbjudandet! (känner mig alltid som en skurk när jag tackar nej till hjälp)
Herregud. Så mätt. Känns som att jag kommer att sova bra på det här, vilket är lovande eftersom jag har min superduperviktiga presentation imorgon bitti och egentligen är vrålnervös för det. Just nu kan jag dock mest bara tänka på hur mätt och glad jag ärHemkommen från ett välbehövligt frisörbesök och smuttar på en gin & tonic innan det blir dags för middagsdejt med våra bästa vänner. Vi ska ses på en restaurang som har stans godaste vegetariska haggis och jag har längtat efter den sedan jag var där senast, i början av februari. Kan klockan bli sju snart eller? *dregel*
Är pissarg på alla jävla idioter som designat takupphängningar. Tror de på allvar att alla på jorden har 4m takhöjd? Världsfrånvända jävla muppar.
Sitter och gråter och försöker googla fram en elektriker som kan bygga sladdar. Vilken jävla flopp det här blev. Eller så skiter jag I att ha lampor I taken öht.
Det hade inte behövts om hon köpt hela lampan o inte bara skärmenRing den du köpte lampan av och fråga om upphängning. Att behöva special beställd upphängning ska inte behövas.
Ring den du köpte lampan av och fråga om upphängning. Att behöva special beställd upphängning ska inte behövas.
Jodå det hade behövts. Den som märket har till lampan har fel kontakt, samt är för lång så hade ändå behövt klippa av sladden för att sätta dit rätt kontakt samt korta den.Det hade inte behövts om hon köpt hela lampan o inte bara skärmen
Jag har köpt tygsladdar - eftersom jag ville ha en lite äldre "look" till mina jugendtaklampor. Nä, kan inte tycka att de var besvärliga att korta och fixa med? Jag köpte alltså sladdarna som metervara, så det var meningen att de skulle fixas med i efterhand.Jodå det hade behövts. Den som märket har till lampan har fel kontakt, samt är för lång så hade ändå behövt klippa av sladden för att sätta dit rätt kontakt samt korta den.
Sladden på den upphängningen är dessutom av tyg vilket jag efter mitt febrila letande efter lösningar i går förstått är svårare att korta och greja med eftersom det är svårt att få det snyggt.