Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är ledig och tar igen allt om johnny depp och amber heard trial... vilken cirkus alltså!

Konstigt att det inte finns en tråd här om kvinnors våld mot män i nära relation. Fysiskt Och psykiskt.... jaja det är en soppa och jag ser bara förlorare... förutom advokaterna då (depps, ambers får nog inga mer klienter)
 
Ambres hälsar att det är väldigt gott med gröt! :D
received_408688091171660.webp
 
Slappar idag, ska inte ens gå ner till odlingslotten. Vräkte ner rejält med regn igår och under natten så är nog inga problem för hallonen och sådden att klara sig till imorgon :p Ska tvinga mig upp och fixa nån lunch, sen blir det nog att läsa lite. Har köpt första boken i serien om de 7 systrarna :laugh:

Grattis till fölis och vilken sötnos :love:

Jag kan ibland tänka att det är märkligt hur folk alltid måste "stimma iväg" någonstans så fort de har några lediga dagar. Eller, nej, egentligen är det nog så att jag tycker att det är konstigt att folk inte kan förstå att man INTE har något behov av att åka iväg. Det allra bästa med ledighet, tycker jag, är att kunna ta livet i min egen takt. Njuta av en bok. Kunna fördjupa mig en stund i släktforskningen. Sköta sysslor (tvätt, städ, osv) och ärenden i en behaglig takt. Och så vidare.
+1 på den! En av mina kollegor gör mig utmattad bara av att prata om allt de gör samtidigt som hon inte förstår varför hon är så trött. Man måste som inte på utflykter varje solig dag bara för att det är soligt.
Jag är som dig, älskar dagar utan planer där man påtar på i lagom takt och hinner man inte idag så hinns det med imorgon :)
 
Bakar blåbärsmuffins av amerikansk/stor modell (hoppas jag..om jag fick till det, har bara gjort vanliga små platta muffins förr :cautious:). Känner att det är dags att tömma frysen på bär och svamp som plockades förra sommaren, så att vi kan fylla på i år :laugh: .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 708
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 693
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp