När jag väl sa till latmasken på skarpen så fick han bekänna färg. 7.3 km med 1,5 km intervaller utan något som helst syre.
Slut men nöjd.
Ha en bra dag!
Visa bifogad fil 91579
Wow, grymt jobbat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag väl sa till latmasken på skarpen så fick han bekänna färg. 7.3 km med 1,5 km intervaller utan något som helst syre.
Slut men nöjd.
Ha en bra dag!
Visa bifogad fil 91579
Fick L på första plats (men går inte att rösta på ändå), C på andra och sedan SD (?) på tredje. Trots att alla 3 viktiga frågor valdes på integration/migration och tvärsemot vad jag tror att SD valt.Blev Vänsterpartist på TV4 valkompass Har visst inte helt rätt självuppfattning känner jag
Fick L på första plats (men går inte att rösta på ändå), C på andra och sedan SD (?) på tredje. Trots att alla 3 viktiga frågor valdes på integration/migration och tvärsemot vad jag tror att SD valt.
Algoritmen verkar inte perfekt.
Elektriska Svea vid Zinkensdamm ska vara bra, har jag läst. Tror de fixar sladdar och annat.Blir nog lampaffär till slut eftersom det inte finns någon sladd som ens uppfyller 2/5 kriterier
Jag fick också V, men MP på andraplats iaf.Blev Vänsterpartist på TV4 valkompass Har visst inte helt rätt självuppfattning känner jag
Undra om det är åska i luften. Huvudet mår inte jättebra idag trots kaffe och värktablett.
Det har jag aldrig testat, låter spännande! Kan tänka mig curry passar bra tillJag föredrar de norska i buljong från Vesrålen och göra såsen själv, gärna med grön thai currypasta, cocosgrädd och coriander.e
Grattis till fölis och vilken sötnos
+1 på den! En av mina kollegor gör mig utmattad bara av att prata om allt de gör samtidigt som hon inte förstår varför hon är så trött. Man måste som inte på utflykter varje solig dag bara för att det är soligt.Jag kan ibland tänka att det är märkligt hur folk alltid måste "stimma iväg" någonstans så fort de har några lediga dagar. Eller, nej, egentligen är det nog så att jag tycker att det är konstigt att folk inte kan förstå att man INTE har något behov av att åka iväg. Det allra bästa med ledighet, tycker jag, är att kunna ta livet i min egen takt. Njuta av en bok. Kunna fördjupa mig en stund i släktforskningen. Sköta sysslor (tvätt, städ, osv) och ärenden i en behaglig takt. Och så vidare.