Hon har ju nästan en liten blixt i pannan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har ju nästan en liten blixt i pannan!
Men typ det gick ju fort iafSå söt! Elitloppet nästa då?
Åhh vad söt Vilka fina tecken!
Heja hejaKänner mig helt vansinnigt klibbig! Men nu ni, nu ska jag våga lämna in uppsatsen
Edit. Det är skitläskigt!
Skrattar åt min tjommiga kollega. Vi har känt varandra i 8 år och jag älskar honom som en familjemedlem men ibland är han bara så stollig.
Nästa vecka ska vi iväg på en tvådagarskonferens och igår fick vi ett mail med dagordningen. Min kollega skrev då ut programmet, gick in på mitt kontor, lånade en märkpenna och började stryka under vissa punkter. Jag och vår vice vd som stod bredvid frågade vilka delar han är särskilt intresserad av eftersom han markerade på pappret.
"-Öh nä, det är luncherna och fikarasterna jag markerat. Tänkte att jag skulle hålla koll så att jag inte missar dessa!"
Vettig prioritering ju, vem orkar med en hangry kollega liksom?Skrattar åt min tjommiga kollega. Vi har känt varandra i 8 år och jag älskar honom som en familjemedlem men ibland är han bara så stollig.
Nästa vecka ska vi iväg på en tvådagarskonferens och igår fick vi ett mail med dagordningen. Min kollega skrev då ut programmet, gick in på mitt kontor, lånade en märkpenna och började stryka under vissa punkter. Jag och vår vice vd som stod bredvid frågade vilka delar han är särskilt intresserad av eftersom han markerade på pappret.
"-Öh nä, det är luncherna och fikarasterna jag markerat. Tänkte att jag skulle hålla koll så att jag inte missar dessa!"
Vettig prioritering ju, vem orkar med en hangry kollega liksom?
Gäller att prioritera det som är viktigt
Ja och att företagets näst högsta chef står bredvid och hör, det spelar ju ingen roll (Han himlade med ögonen och skrattade, han har också vant sig vid att kollegan är rätt opolerad. Första gången de träffades fick kollegan veta att chefen var från en viss ort. Han vräkte då ur sig att "-Åhh, de mötte vi flera gånger i fotbollen. Vi pissade på dem!" )Vettig prioritering ju, vem orkar med en hangry kollega liksom?
Jag är färdig med skolan!
Får man börja grilla nu?
Nja de drar en fast summa så de får jag behålla...och kronkalle tar hand om dem?