Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrattar åt min tjommiga kollega. Vi har känt varandra i 8 år och jag älskar honom som en familjemedlem men ibland är han bara så stollig.
Nästa vecka ska vi iväg på en tvådagarskonferens och igår fick vi ett mail med dagordningen. Min kollega skrev då ut programmet, gick in på mitt kontor, lånade en märkpenna och började stryka under vissa punkter. Jag och vår vice vd som stod bredvid frågade vilka delar han är särskilt intresserad av eftersom han markerade på pappret.

"-Öh nä, det är luncherna och fikarasterna jag markerat. Tänkte att jag skulle hålla koll så att jag inte missar dessa!"

😂
 
Skrattar åt min tjommiga kollega. Vi har känt varandra i 8 år och jag älskar honom som en familjemedlem men ibland är han bara så stollig.
Nästa vecka ska vi iväg på en tvådagarskonferens och igår fick vi ett mail med dagordningen. Min kollega skrev då ut programmet, gick in på mitt kontor, lånade en märkpenna och började stryka under vissa punkter. Jag och vår vice vd som stod bredvid frågade vilka delar han är särskilt intresserad av eftersom han markerade på pappret.

"-Öh nä, det är luncherna och fikarasterna jag markerat. Tänkte att jag skulle hålla koll så att jag inte missar dessa!"

😂

Gäller att prioritera det som är viktigt :cool: :rofl:
 
Skrattar åt min tjommiga kollega. Vi har känt varandra i 8 år och jag älskar honom som en familjemedlem men ibland är han bara så stollig.
Nästa vecka ska vi iväg på en tvådagarskonferens och igår fick vi ett mail med dagordningen. Min kollega skrev då ut programmet, gick in på mitt kontor, lånade en märkpenna och började stryka under vissa punkter. Jag och vår vice vd som stod bredvid frågade vilka delar han är särskilt intresserad av eftersom han markerade på pappret.

"-Öh nä, det är luncherna och fikarasterna jag markerat. Tänkte att jag skulle hålla koll så att jag inte missar dessa!"

😂
Vettig prioritering ju, vem orkar med en hangry kollega liksom? 🤷
 
Screenshot_20220525-095229_Canvas Student.webp
😱😱😱
 
Gäller att prioritera det som är viktigt :cool: :rofl:
Vettig prioritering ju, vem orkar med en hangry kollega liksom? 🤷
Ja och att företagets näst högsta chef står bredvid och hör, det spelar ju ingen roll 😆 (Han himlade med ögonen och skrattade, han har också vant sig vid att kollegan är rätt opolerad. Första gången de träffades fick kollegan veta att chefen var från en viss ort. Han vräkte då ur sig att "-Åhh, de mötte vi flera gånger i fotbollen. Vi pissade på dem!" 🙄)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 701
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 693
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp