Det är min privata så det är bara jag som lägger upp lite strunt ibland. Men mitt namn är vanligt så allt kopplat till det är taget Har min f.d hästs namn just nu men det känns inte så aktuellt.vad ska insta handla om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är min privata så det är bara jag som lägger upp lite strunt ibland. Men mitt namn är vanligt så allt kopplat till det är taget Har min f.d hästs namn just nu men det känns inte så aktuellt.vad ska insta handla om?
du kan ta ditt efternamn eller liknade.Det är min privata så det är bara jag som lägger upp lite strunt ibland. Men mitt namn är vanligt så allt kopplat till det är taget Har min f.d hästs namn just nu men det känns inte så aktuellt.
Det vill jag också ha. 3 dagar denna vecka. 5 dagar nästa. 3 dagar veckan efter en fem dagars igen och 3 dagar midsommar. Sedan är det tre veckor kvar till semestern tror jag.Jahaja, idag är det måndag och det var verkligen måndag på jobbet
Meeeen, imorgon ska vi ha APT och åka ut i skogen = nästan semester, sen är det min lediga dag, sen en röd dag, sen en kompdag och till slut en hel helg...
Fler av dessa arbetsveckor tack
Slösurfar och tuggar på världens godaste kakor som jag bad min amerikanske granne att ta med sig ett paket av när han var hemma i USA häromveckan. Han kom tillbaka med ett "family pack" och jag har fått be sambon gömma hälften så att jag inte äter upp alla i ett bräde Jag har normalt sett bra självdisciplin när det gäller sådant här, men när det kommer till just de här kakorna (samt en del svenska godsaker) har jag noll gränser
Hur länge har du ätit dom då? Allt fungerar inte på sekunden. Det kan ju ta 7-10 dagar till full effekt.Har så djävulskt ont i nacke,axlar och armar.
Vet inte vad jag har gjort.
Den där smärtstillande jag fick var ju skit.
Får la ringa igen
USA häromveckan. Han kom tillbaka med ett "family pack" och jag har fått be sambon gömma hälften så att jag inte äter upp alla i ett bräde Jag har normalt sett bra självdisciplin när det gäller såda