Första riktiga arbetsdagen idag - och jag kommer att komma försent pga signalfel. Blä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart skulle det lösa sig! Men flytta ifrån sambo, byta jobb och stall samtidigt kanske skulle bli allt för mycket samtidigt. Skulle aldrig få med sambon till Göteborg, sambon vill flytta ut på landet.Göteborgs hästvärld är faktiskt ganska så liten då stallarna tenderar att vara ganska så stora. Men i stora stallar får man också nya kompisar. Nästan alla de större anläggningarna har tränare etc som kommer till dem så där behöver man inte heller leta runt så mycket.
Ja det var lite osäkert där ett tag. Att det krävdes att kundservice på airbnb behövde prata med hyresvärden innan hon skickade den säger rätt mycket. Sen när hon skickat den kom ett snyftande sms om hur de haft corona på jobbet och andra diverse bortförklaring till att hon inte kunnat posta den på två veckor…Vad skönt att du fick tillbaka den !
Mer pärlor, jippie?Okej, bra lönesamtal ändå trots tappad jobbtelefon. Vår vice VD höjer min lön med 2500:-
Inte omöjligt Jag får löneökningen retroaktivt för april månad, plus att jag får ett gäng tusenlappar som tack för att jag tipsade om en kille som bolaget nu gett fast anställning.Mer pärlor, jippie?
Nu har bilen varit på verkstad i 1 månad, de skulle få hem katalysatorn idag. När sambon ringde nyss säger dock personen som svarar att de inte fått ”rätt grejer” och kanske inte kommer kunna få heller?
Ursäkta, kunde de inte sagt det för en månad sedan när de konstaterade att katalysatorn blivit stulen och det behövdes en ny?! Har bilen stått en månad helt i onödan på verkstaden nu?! Orkar inte. Vill bara ha en fungerande bil för fan.
En månad??? Det låter inte klokt.Nu har bilen varit på verkstad i 1 månad, de skulle få hem katalysatorn idag. När sambon ringde nyss säger dock personen som svarar att de inte fått ”rätt grejer” och kanske inte kommer kunna få heller?
Ursäkta, kunde de inte sagt det för en månad sedan när de konstaterade att katalysatorn blivit stulen och det behövdes en ny?! Har bilen stått en månad helt i onödan på verkstaden nu?! Orkar inte. Vill bara ha en fungerande bil för fan.