Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Körde ett hårt träningspass imorse på gymmer och efter dusch och frukost så fixade jag några saker inför anställningsintervju imorgon. Handlat lite.Efter det så har jag slappat i soffan, sambon lagade mat idag. Riktigt skönt köpte en påse lösgodis i affären och har gjort ingenting efter lunchen fram till middag mer än att slökollat på serier. Behövde en sån dag idag och valde att lyssna på kroppen. :)
 
Gör varma mackor, något ska jag väl äta ikväll ändå… sen diska och så är dagens göromål klara! Funderade på om jag skulle bädda rent också men tror jag skippar det.

Skrollat lite på Hästnet, hittade en annons som knep tag i hjärtat lite och fick mig att tänka på svunna tider :heart
 
Hittat en etsy-shop som säljer små tavlor målade av råttor. De skickar med bild på konstnären och ett infoblad om hen och jag dör så fint det är 😭😭😭



Screenshot_2022-05-22-19-21-22-80_c5fe9731287b05f0589a31ea63f4f60b.jpg

Kolla så stolt hen är!
 
Hjärnan känns tom just nu. Just bäddat om sängen ska gå och duscha och sen försöka sova. Alarmet ringer ju en gång i timmen typ iaf.

Jobb imorgon bitti, hel glömt av att vi skulle skicka in hemsidan imorgon. Men tycker liksom allt är färdigt ända som är att se att allt ser bra ut och lägga länken på canvas. Det får det klara sig utan mig för. Jag har inte missat ett ända grupparbete denna termin. Har inte ens på börjat exeminationen ännu måste rycka upp mig. Men allt är rörigt, familj som krånglar, häst som är högdräktig och halvt ihjäl körd Trule. Känner mest för att dra täcket över huvudet.
 
Fått gjort hur mycket som helst i dag :D
Bilen fick sig en grundlig rengöring, jordgubbsplantor inhandlades och vi grävde upp ett sötkörsbär som stod på en dum plats och satte i kruka på altanen (en svagväxande sort).

Jag lyckades också masa mig iväg till styrketräningen nu under kvällen, och det var ett rejält tufft pass. Kan redan känna träningsvärken komma 😅

Eftersom jag fick en energikick av träningen klippte jag gräsmattan men halvvägs dog gräsklipparen 😬
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 691
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
530
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 693
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp