Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åk dit och bo där över en helg eller något? Försöka känna efter.Funderar på om jag vill flytta till Göteborg, har alltid haft en dröm om det. Men är det en dröm jag fortfarande har? Tänker också att det är längre till stallet och defenitift dyrare att ha häst i Göteborg jämfört med nu.
Lagt barnet. Det är rätt motigt att kliva ur sängen igen kan vi säga
Så härligt med sånt besök!Ohemult trött idag. En vän ringde och jag blev liksom tung i förväg inför att behöva avstyra pga skröppel. Men hon undrade om hon fick komma hit och vila! Så vi har sovit skavfötters i min soffa några timmar på eftermiddagen. Heelt min sorts samkväm.
Det var helt nödvändigt skulle jag vilja sägaIdag har jag både promenerat och ridit, och han var så FIN.
Så känner mig nödgad att lägga in bild på världens sötaste häst
Visa bifogad fil 91373
Nu ska jag hem och, på vägen, komma på nåt enkelt att äta. Färdigmat gissar jag. Dråsa isäng och somna vid 21:30 helst.
Tack för stödet!Skönt att höra att det fungerar bra i er kommun, vår kommun var en katastrof på alla sätt av massa olika anledningar. Fint att han haft ett långt och bra liv!
Din upplevelse med din pappa låter helt rimlig. det märktes att min pappa inte såg mig som vuxen längre det blev sämre ju längre han hade sjukdomen, till slut kände han inte igen mig alls. Tror sjukdomen är värre för de anhöriga än den som drabbas. Som den som står bredvid märker man personlighetsförändringarna men själva lider dom inte av det på samma sätt. Bra att du kunde få stöd av din faster! Låter inte som du kunde göra så mycket i situationen mer själv.
Vad skönt att du fick tillbaka den !Igår kunde jag äntligen hämta ut ryggsäcken med min iPad i på posten! Tog bara 3-4 veckor innan jag äntligen fick tillbaka den. (Den glömdes på ett airbnb jag bodde på).
Frågan är mer om jag orkar bygga upp nytt nätverk runt hästen igen.Åk dit och bo där över en helg eller något? Försöka känna efter.
Göteborgs hästvärld är faktiskt ganska så liten då stallarna tenderar att vara ganska så stora. Men i stora stallar får man också nya kompisar. Nästan alla de större anläggningarna har tränare etc som kommer till dem så där behöver man inte heller leta runt så mycket.Frågan är mer om jag orkar bygga upp nytt nätverk runt hästen igen.