Alltså, jo, näsan om det är en skog därJa, kära nån. En ev partner/sängkamrat bör inte vara vaxad.
Nånstans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jo, näsan om det är en skog därJa, kära nån. En ev partner/sängkamrat bör inte vara vaxad.
Nånstans
Nästrimmer darling. NästrimmerAlltså, jo, näsan om det är en skog där
Just trimmat lite gräs.
Det var faktiskt precis min första tanke också.....Ovaxxad var då någonstans?
Sådant är så jobbigt... Jag hade en sådan blip i höstas med hästen som behövde opereras, hästtransportgolvet som behövde bytas och så behövde vi installera stege och glidskydd på taket till sotaren. Och så blev ju såklart elräkningen dubbelt så dyr i samma veva också - icke att förglömma... Det tog mig några månader att komma ikapp igen, och jag fick gå minus på kreditkortet i ett par månader också. Det har jag inte behövt göra på ett antal år!Morr. Droppat ner i mitt ekonomi-ångesthål. Det är regelbundet återkommande och har hittills i mitt 63-åriga liv alltid ordnat sig.
Bilen tände ett gäng varningslampor igår. Jag har en restskatt att betala. Hunden ska in på klinik i veckan. Plus att vännen inte berättat vad min soffa kostade att klä om.
Till och med så att jag funderar på att höja bolånet.
Nåväl, det går väl över. Det har det alltid gjort hittills. Har aldrig någonsin varit hos inkasso.
Motorlampan/fikalampan kanske?Halleluja!
Bilen självlagade sig. Motorlampan slutade lysa med ett glatt pip när jag åkte till grannen för att hämta fikabröd till morgondagens evenemang och lite plantor.
Tyvärr.Motorlampan/fikalampan kanske?
Varje gång jag läser ordet ovaxxaad eller antivaxx, så tänker min hjärna - aha, har dom också slutat raka sig (på kroppen då)Igår läste jag något så otroligt på fb, skrivet av min antivaxx-vän. Tydligen - om man letar ny partner - är det mycket viktigt att den är "ovaxxad". Jag blir allt lite nyfiken på vad det är som ska hända med oss vaccinerade, för en av kommentarerna till inlägget tyckte ju att det var alldeles rätt att tänka så med tanke på vad som komma skall.
Men hallåååå - inte skövla regnskogenAlltså, jo, näsan om det är en skog där
Vår motorlampa lyste när vi hade en trasig lambdasond. Kanske något sådant om den tänds igen? Det var i alla fall inte hysteriskt dyrt att laga.....Halleluja!
Bilen självlagade sig. Motorlampan slutade lysa med ett glatt pip när jag åkte till grannen för att hämta fikabröd till morgondagens evenemang och lite plantor.