Ätit adventsfrukost och sett på julkalendern med familjen Nu ska jag och dottern ut och rida ihop. Va 10 minusgrader ute så vi får pälsa på oss. Ska prova polar pads på hästarna för första gången också. Blir intressant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har fungerat förvånansvärt över förväntan. Ska nog införskaffa några fler under säsongen.Ätit adventsfrukost och sett på julkalendern med familjen Nu ska jag och dottern ut och rida ihop. Va 10 minusgrader ute så vi får pälsa på oss. Ska prova polar pads på hästarna för första gången också. Blir intressant!
De har fungerat förvånansvärt över förväntan. Ska nog införskaffa några fler under säsongen.
Jag läste:Har varit på värsta shoppingrundan..... Willys, Jem & Fix, Lidl, ICA Maxi.....och avslutade med att tanka !
Resten av dagen ska ägnas åt promenad, ta in granen och klä (höll på att skriva klå.... ) den, ev sätta ihop pepparkakshuset som jag har köpt, kolla på hoppning, äta risgrynsgröt....... Jäklar vad jag har mycket att göra......
Min första Fitbit var också trasig faktiskt , nummer två fungerar bra dockSådär, då var en ny Fitbit fixad. Surt att den gick sönder efter en dag.. Men men, det var säkert bara otur.
Vad är det för något? Bröd, ost men sen?
Min första Fitbit var också trasig faktiskt , nummer två fungerar bra dock
Hallå - det är många dagar kvar till julafton! Du behöver inte göra allt på en gångHar varit på värsta shoppingrundan..... Willys, Jem & Fix, Lidl, ICA Maxi.....och avslutade med att tanka !
Resten av dagen ska ägnas åt promenad, ta in granen och klä (höll på att skriva klå.... ) den, ev sätta ihop pepparkakshuset som jag har köpt, kolla på hoppning, äta risgrynsgröt....... Jäklar vad jag har mycket att göra......
Ingen fara - jag gör det jag tycker är KUL ! Två stjärnor, en adventsljusstake och utomhusbelysning har redan varit upp ett tag......Hallå - det är många dagar kvar till julafton! Du behöver inte göra allt på en gång
Själv ska jag sätta ljus på adventgranen ute och sätta upp en julgardin - that´s it