Vad gör vi? Del CIX

Handlat lite på rean på Apotea och beställt två böcker, varav en jag velat ha länge :) Snart är det nästintill sluthandlat, vi ska leva på en lön i ett år för att spara pengar så det kommer bli betydligt tightare.
 
Har varit på värsta shoppingrundan..... :eek: Willys, Jem & Fix, Lidl, ICA Maxi.....och avslutade med att tanka :D !

Resten av dagen ska ägnas åt promenad, ta in granen och klä (höll på att skriva klå.... ;) ) den, ev sätta ihop pepparkakshuset som jag har köpt, kolla på hoppning, äta risgrynsgröt....... Jäklar vad jag har mycket att göra...... :nailbiting::D
 
Har varit på värsta shoppingrundan..... :eek: Willys, Jem & Fix, Lidl, ICA Maxi.....och avslutade med att tanka :D !

Resten av dagen ska ägnas åt promenad, ta in granen och klä (höll på att skriva klå.... ;) ) den, ev sätta ihop pepparkakshuset som jag har köpt, kolla på hoppning, äta risgrynsgröt....... Jäklar vad jag har mycket att göra...... :nailbiting::D
Jag läste:
... och avslutade med att tänka :D!

Tänkte: ok :)

:rofl:
 
Har eventuellt blivit besatt av juldemonen...

47015911-4572-4029-96D7-5579196E3962.webp
 
Fick precis en panikångestattack för att jag blev bokad att vicka två dagar i åk 6. Har sagt ifrån att jag inte klarar att vicka på mellan efter att jag var där två timmar för några veckor sen och var helt slut efteråt. = väldigt stark trigger.

Fick bokningen när jag var på ICA och kunde inte fokusera på vad jag skulle handla ens. När jag kom hem bröt jag ihop helt. Sambon blev helt chockad - jag med för den delen. Det är som PTSD. Fick andnöd, tunnelseende, började svettas. Helt otroligt stark fysisk reaktion. Trodde inte jag skulle reagera så starkt!

Har försökt få tag i vikariebokaren nu men får ringa imorgon bitti också. Dom har varit jätteförstående hittills med mina begränsningar, så det har säkert bara blivit en miss. Men det hjälper tyvärr inte att säga till kroppen att ångesten är irrationell och att det bara är rädsla. Den är där ändå.
 
Ska halka iväg på julmarknad i byn, bara -2,5 ute. Dock hade luftvärmepumpen gjort ett dåligt jobb i natt o det var 17,6 i köket :eek: men nu är den uppskruvad o värmen sprider sig.
 
Har varit på värsta shoppingrundan..... :eek: Willys, Jem & Fix, Lidl, ICA Maxi.....och avslutade med att tanka :D !

Resten av dagen ska ägnas åt promenad, ta in granen och klä (höll på att skriva klå.... ;) ) den, ev sätta ihop pepparkakshuset som jag har köpt, kolla på hoppning, äta risgrynsgröt....... Jäklar vad jag har mycket att göra...... :nailbiting::D
Hallå - det är många dagar kvar till julafton! Du behöver inte göra allt på en gång :idea::p

Själv ska jag sätta ljus på adventgranen ute och sätta upp en julgardin - that´s it :angel:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp