Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått blivit arg för att de inte ska boka in mig på mellanstadiet, jag har ställt upp några gånger när det har varit kris och då har några bokare tagit föregivet att det går bra att boka in mig där. Men nix, den går inte, jag har sagt högstadiet eller inte alls, passar det inte kan jag vicka någon annanstans.Fick precis en panikångestattack för att jag blev bokad att vicka två dagar i åk 6. Har sagt ifrån att jag inte klarar att vicka på mellan efter att jag var där två timmar för några veckor sen och var helt slut efteråt. = väldigt stark trigger.
Fick bokningen när jag var på ICA och kunde inte fokusera på vad jag skulle handla ens. När jag kom hem bröt jag ihop helt. Sambon blev helt chockad - jag med för den delen. Det är som PTSD. Fick andnöd, tunnelseende, började svettas. Helt otroligt stark fysisk reaktion. Trodde inte jag skulle reagera så starkt!
Har försökt få tag i vikariebokaren nu men får ringa imorgon bitti också. Dom har varit jätteförstående hittills med mina begränsningar, så det har säkert bara blivit en miss. Men det hjälper tyvärr inte att säga till kroppen att ångesten är irrationell och att det bara är rädsla. Den är där ändå.
Lite samma här. Efter att ha bott i soffan hela helgen pga förkylning så tog jag precis en dusch. Pysslade inte med ansiktsmask eller så men såg till att klippa tånaglarna och klippa håret lite (bara topparna). Känner mig också helt ny nuHar blivit förkyld. Tagit en lång dusch, lagt ansiktsmask och peelat kroppen. Känner mig som ny igen.
Varför har alltid Fredrik Jönsson slipsen på svaj? Fattar inte Ingen annan har ju det
Haha ja verkligen!Jag tycker han är härlig på ngt sätt som är så pass opolerad liksom. Både i hur han gör intervjuer och hur han är klädd/håret står rätt upp etc. Han är ju skön!
Det är mjukost på de andra, som jag färgat grön och rosaVad är det för något? Bröd, ost men sen?