Vad gör vi? Del CIX

Har inte pyntat idag heller
Ska hämta ved i källaren och hoppas att tvättmaskinen är ledig.
Har varit på Ica och handlat så nu ska jag åka hem strax
 
Hittills en helt okej arbetsdag. Inledde, efter frukostutdelningen, i fikarummet med frukostmacka med Skagenröra och julkalendern :D Sen lite jobb och lite Vinterstudion. Lyckades sen byta lunch med en kollega så att jag och 25-åringen hade lunch samtidigt. Vi åt salamipizza och gick en kort sväng :)
Nu har jag en timme kvar här innan jag ska köra till Höör för att hämta dottern hos hennes farmor och sen avrundar vi med stallet, dusch, kvällsmat och Vinterstudion :)
 
Så trött idag! Tror ev någon förkylning eller så är på väg iom massiv huvudvärk också.
Sambo har varit gullig och pillrat mig i håret och visat youtube-klipp.
Hade tänkt städa idag iom gäster imorgon. Men går nog hellre upp tidigare imorgon och har en slö-dag idag. Så lyx att vara ledig helt! 😍
 
Färdig.... :)
20191201_155952.webp
 
Fick precis en panikångestattack för att jag blev bokad att vicka två dagar i åk 6. Har sagt ifrån att jag inte klarar att vicka på mellan efter att jag var där två timmar för några veckor sen och var helt slut efteråt. = väldigt stark trigger.

Fick bokningen när jag var på ICA och kunde inte fokusera på vad jag skulle handla ens. När jag kom hem bröt jag ihop helt. Sambon blev helt chockad - jag med för den delen. Det är som PTSD. Fick andnöd, tunnelseende, började svettas. Helt otroligt stark fysisk reaktion. Trodde inte jag skulle reagera så starkt!

Har försökt få tag i vikariebokaren nu men får ringa imorgon bitti också. Dom har varit jätteförstående hittills med mina begränsningar, så det har säkert bara blivit en miss. Men det hjälper tyvärr inte att säga till kroppen att ångesten är irrationell och att det bara är rädsla. Den är där ändå.
:heart Jag har fått blivit arg för att de inte ska boka in mig på mellanstadiet, jag har ställt upp några gånger när det har varit kris och då har några bokare tagit föregivet att det går bra att boka in mig där. Men nix, den går inte, jag har sagt högstadiet eller inte alls, passar det inte kan jag vicka någon annanstans. :sneaky:
 
G'morgon 🤧 forkylningen har bestamt sig for att stanna 😒 och det regnar ute. I dag ska sondottern's kallender goras klar (yes, yes, jag vet att jag ar sen men den kommer nar jag ar klar. Tursamt nog har ju hon ingen aning om datum och sadant annu. 😉 Tisdag kvall om jag inte hinner i dag.
 
Städat som en tok, nu börjar lägenheten se lite mer acceptabel ut. Det ska komma några nissar och besiktiga ventilationen, behöver ju inte se ut som ett bombnedslag. Är inte helt perfekt men bättre, skrivbordet är fortfarande ett bombnedslag, men har både måndag och tisdag på mig innan de kommer. 🙈
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp