Jag åt den sista biten av den hemgjorda pizzan
Nu ska vi lägga oss och kolla på fyrspannskörningen
Nu ska vi lägga oss och kolla på fyrspannskörningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skål på dig! Port i glaset här
Gör det! Har för mig att för att den utökade hybridgarantin ska gälla, så ska alla servicar vara gjorda.Efter mycket om och många men fick jag hem min bil med vinterdäck på. Men den utlovade servicen verkar inte vara gjord. De har inte skrivit en rad i den i övrigt ifyllda serviceboken. Jag har skickat en meddelande på Facebook och frågat vad de gjorde och om jag kan få det skriftligt. Får väl ringa igen måndag eftermiddag om de inte svarar.
Har hunnit fira herr Sthu ihop med familjen. Han blev mycket glad för sin present, en Fitbit ionic.
Nu sitter han i köket och fixar med min te-kalender medan han väntar på att klockan ska uppdateras och bli klar för använding.
Huh, fascinerande! Intressant att vi behöll det tyska ordet istället för att översätta det till syrsor. Som myror eller fjärilar.
Gör det! Har för mig att för att den utökade hybridgarantin ska gälla, så ska alla servicar vara gjorda.
Jag och sambon har också ätit skinkmacka till frukostGlad första advent på er ! Jag var ute och släppte ut hästarna för en liten stund sedan. Vanligtvis kryper jag tillbaks i sängen efteråt på helgerna, men idag bestämde jag mig för att sätta mig i morgonlugnet med tända ljus, en skinkmacka och en kopp kaffe i stället. Mycket mysig och bra start på dagen !
Jag med !!Tittat på julkalendern och gillar den skarpt