Vad gör vi? Del CIX

Funderar över vad det är för knepiga människor som köper såna här skor för 5395:-........ 😬

Visa bifogad fil 40718

Margiela har ganska mycket fulsnyggt!
Deras Tabi boots finns ju i varje fashionistas garderob typ.

A3D5F893-F563-46E6-8736-68D6CA8ACE54.webp
 
Hälsat klart på bäbis som var rund och bastant. Han åt en hel flaska mjölk direkt när jag kom, fes så alla närvarande trodde det var en ordentlig bajsning, tuggade på sin bitring, krävde ostkrokar genom några välplanerade vrål, och slocknade sedan i mammas famn. En intensiv lillkille! Övriga i sällskapet hann i alla fall slutligen samtala med en kopp te och lussekatter i stillsam ro.
 
Efter mycket om och många men fick jag hem min bil med vinterdäck på. Men den utlovade servicen verkar inte vara gjord. De har inte skrivit en rad i den i övrigt ifyllda serviceboken. Jag har skickat en meddelande på Facebook och frågat vad de gjorde och om jag kan få det skriftligt. Får väl ringa igen måndag eftermiddag om de inte svarar.

Har hunnit fira herr Sthu ihop med familjen. Han blev mycket glad för sin present, en Fitbit ionic.
Nu sitter han i köket och fixar med min te-kalender medan han väntar på att klockan ska uppdateras och bli klar för använding.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp