Vad gör vi? Del CIX

Bakar inte lussekatter och har inget adventsfirande.
Inget julpynt eller ljusstakar
Ska försöka halta till pizzerian och köpa pizza eller sallad.
Sen kolla hockey
 
Äntligen hemma igen, ett rådjur och två hjortar skjutna idag. Hjortarna självklart längst ut på mossen så det var bara hem och lämna Ville och sen ge sig ut, tack och lov för fyrhjuling så vi behövde bara släpa den bit där det inte bar för fyrhjulingen. Vi hjälpte till med första delen av att ta rätt på dem, sen var vi och spolade av släpkärran och såg till att den var fräsch.

Sen tog vi med svågern och svägerskan och tittade på vårt eventuella köp.
Ännu mer förtjust än innan, det är smart byggt och det finns mängder av förvaringsutrymmen. Det som behövs innan man kan flytta in är renovering av badrum, höjning av diskbänken i köket, ny köksfläkt och diskmaskin. Sen är det ytskick man antagligen vill göra, tapeter och byta ut vissa plastgolv. Men det var bättre än vad vi tänkte oss trots allt. 😍
 
Ätit sushi med ena handen och hållit bort katten med den andra armen. Skiftat allteftersom hon gått runt dataskärmen och attackerat från andra sidan. Ja hon fick två små laxbitar och smaka lite på räkan som jag bet av. :angel:

Kollade på klockan, helt kolsvart ute så jag hoppades det var för sent att diska. Det var det tyvärr inte. :meh:
 
Funderar över vad det är för knepiga människor som köper såna här skor för 5395:-........ 😬

Screenshot_20191130_173407_com.facebook.katana.webp
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp