Vad gör vi? Del CIX

Har fått en hel hög sms bara nu på morgonen med hets kring black Friday (som tydligen blivit en hel Black Week). Funderar på köra noll-konsumtion fram till jul. Blir på riktigt avtänd på att shoppa/konsumera.
Eller måste köpa en ny pensel men det behöver jag verkligen eftersom min favoritpensel gav upp häromdagen och gick av 😩
Det är skillnad på att köpa något en behöver och att shoppa bara för shoppandets skull ;)
 
Har fått en hel hög sms bara nu på morgonen med hets kring black Friday (som tydligen blivit en hel Black Week). Funderar på köra noll-konsumtion fram till jul. Blir på riktigt avtänd på att shoppa/konsumera.
Eller måste köpa en ny pensel men det behöver jag verkligen eftersom min favoritpensel gav upp häromdagen och gick av 😩

Jag kan medge att jag fallit till föga för reklamen... :angel: litegrann ;) Men det jag köpte var "standardförbrukning" till hår och hud, dvs jag hade köpt det ändå men nu blev det billigare.
 
Har fått en hel hög sms bara nu på morgonen med hets kring black Friday (som tydligen blivit en hel Black Week). Funderar på köra noll-konsumtion fram till jul. Blir på riktigt avtänd på att shoppa/konsumera.
Eller måste köpa en ny pensel men det behöver jag verkligen eftersom min favoritpensel gav upp häromdagen och gick av 😩

Tidigare år har jag skippat att handla under Black Friday då jag ändå inget ska ha; bara idiothysteri. Dock i år tänkte jag passa på att handla en snygg lädergrimma till hästen jag blitt kär i; behöver ändå en ny och nu passar det lägligt :).
 
En riktigt dålig dag. Funderar på om jag ska ställa in besöket hos terapeuten eller inte. Känner att jag varken vill, kan eller orkar åka dit, men det är psykoterapi och kontinuitet är a och o enligt min terapeut så jag är rädd att hon ska bli arg och tycka att jag är ett hopplöst fall :(
 
Tidigare år har jag skippat att handla under Black Friday då jag ändå inget ska ha; bara idiothysteri. Dock i år tänkte jag passa på att handla en snygg lädergrimma till hästen jag blitt kär i; behöver ändå en ny och nu passar det lägligt :).

Jag ser inget fel med att köpa saker jag vet att jag behöver på Black Friday... varför ska jag betala mer än vad jag behöver? Sedan har jag iofs stenkoll på priser på det jag använder, dvs jag vet om priset verkligen är sänkt eller om det är en "fejksänkning".
 
Har fått en hel hög sms bara nu på morgonen med hets kring black Friday (som tydligen blivit en hel Black Week). Funderar på köra noll-konsumtion fram till jul. Blir på riktigt avtänd på att shoppa/konsumera.
Eller måste köpa en ny pensel men det behöver jag verkligen eftersom min favoritpensel gav upp häromdagen och gick av 😩
Något jag kan relatera till, penslar är inget skämt!
 
Min kompis skulle komma hit med fika, så jag valde att äta frukost nu. Känns bra att äta något innan.

Har dock inte städat då vi visst har en tävling i vem som har det sunkigast hemma. Tur vi har en fullt normal vänskapsrelation..
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 807
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp