Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inget billån. Toyota gillar jag!Ok, jag vet att jag sa att jag inte ska ha någon ny bil än. Men nu har jag hittat en Toyota som verkar kanon! Hybrid dessutom. Frågan är om vi ska slå till. Måste få lån först, den var ju rätt dyr jämfört med vad vi tänkt oss. Men det får det vara värt! Och vem har inte billån liksom?
Ok, jag vet att jag sa att jag inte ska ha någon ny bil än. Men nu har jag hittat en Toyota som verkar kanon! Hybrid dessutom. Frågan är om vi ska slå till. Måste få lån först, den var ju rätt dyr jämfört med vad vi tänkt oss. Men det får det vara värt! Och vem har inte billån liksom?
@Magiana, som jag har förstått det så tycker du ibland att det är jobbigt att laga mat för att du inte vet hur mycket du ska ha av vad, vad du ska laga etc. Jag såg en artikel i en tidning om en app som heter Matglad, har du testat den?
Enligt utvecklarna var den i första hand utvecklad för folk med någon form av funktionsnedsättning, vilket gör att allt i ska vara väldigt tydligt och inte så stort rum för där man ska välja själv. Det kanske skulle passa dig? Dessutom finns det många recept i appen, så har en slut på ideer kan en inspireras av recepten i appen
Lägger in en länk (och hoppas att det är ok, http://www.matglad.nu/?p=26952
Jag har inget billån. Toyota gillar jag!
Nä jag har inget billån heller ;P. Men känns det rätt och ni får lånet är det bara och satsa? .
Vi har inget lån vi heller i dagsläget. Men det är ju inget konstigt att ha.
Verkar som att bilhandlaren kan finansiera. Visst, dålig ränta. Men då kan vi hämta bilen idag. Vore ju nice.
Vi har inget lån vi heller i dagsläget. Men det är ju inget konstigt att ha.
Verkar som att bilhandlaren kan finansiera. Visst, dålig ränta. Men då kan vi hämta bilen idag. Vore ju nice.
@tornblomma @Fjordfrälst
Vi ska ner och titta på bilen så fort vi har fått tag i handlaren. Ska kolla räntan först så klart.
Inget lånelöfte på hus, än.
Förhastat är det inte. Vi har ju inte gjort något än, inte ens sett bilen i verkligheten
Jag har billån, jag älskar min bil, men lånet är verkligen en tråkig utgift! Nu är mitt lån dock på 7 år totalt. Men hade gärna lagt pengarna på något roligare.@tornblomma @Fjordfrälst
Vi ska ner och titta på bilen så fort vi har fått tag i handlaren. Ska kolla räntan först så klart.
Inget lånelöfte på hus, än.
Förhastat är det inte. Vi har ju inte gjort något än, inte ens sett bilen i verkligheten