Vad gör vi? Del CIX

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Avd "hur dum får man bli"
Screenshot_20191124-175334_Chrome.jpg
 
Lever också i kaoset men sakta och säkert börjar det likna ett hem 😅😍.
Här var det fint i ca en dag och nu är det massa saker överallt igen. Några från släkten var här nyligen och jag fick massor av kläder, köksartiklar, tavlor, väskor, ljusstakar, en bricka, korgar, handdukar, några dukar mm.

Edit: Har fått många fina saker så jag klagar absolut inte. Som många funktionströjor vilket jag ändå tänkt köpa. Lite festkläder och korgar behövs alltid!
 
Senast ändrad:
Ångest ikväll såklart. Gör mitt bästa för att härda ut och stanna hemma.
Men ser så mycket fram emot att vi ska hitta en lägenhet eller hus att flytta till så jag slipper bo kvar här. För mycket dåliga saker har hänt i min lägenhet.

Hur som helst så ska jag sticka klart en socka och sedan gå och lägga mig.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp