Vad gör vi? Del CIX

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Avd "hur dum får man bli"
Screenshot_20191124-175334_Chrome.webp

Lever också i kaoset men sakta och säkert börjar det likna ett hem 😅😍.
Här var det fint i ca en dag och nu är det massa saker överallt igen. Några från släkten var här nyligen och jag fick massor av kläder, köksartiklar, tavlor, väskor, ljusstakar, en bricka, korgar, handdukar, några dukar mm.

Edit: Har fått många fina saker så jag klagar absolut inte. Som många funktionströjor vilket jag ändå tänkt köpa. Lite festkläder och korgar behövs alltid!

Senast ändrad:
Ångest ikväll såklart. Gör mitt bästa för att härda ut och stanna hemma.
Men ser så mycket fram emot att vi ska hitta en lägenhet eller hus att flytta till så jag slipper bo kvar här. För mycket dåliga saker har hänt i min lägenhet.

Hur som helst så ska jag sticka klart en socka och sedan gå och lägga mig.

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Barbabelle
·
Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
806
Senast: sthu
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 728
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka