Vad gör vi? Del CIX

Handlade frukost på väg till jobbet och lyxade till det lite.
Nybakade croissanter, aprikosmarmelad, en liten jordgubbsyoghurt, apelsinjuice och kaffe. Bortsett från att yoghurten var för söt och kaffet inte gott så känns det ändå som en helt ok start på arbetsdagen om än hemskt onyttig. :d
 
Plåtstjärnan i köket behövde ny glödlampa. Jag HATAR att plocka isär plåtstjärnor...... :wtf: Kanterna känns så vassa, och jag får alltid den högst obehagliga känslan av att jag ska skära mig på dem (vilket ju förstås aldrig har hänt - men har man knivfobi så har man....). Men nu är det fixat, och den lyser så vackert i fönstret :) !

Mår fortfarande sådär halvkasst - känns ungefär som om någon sitter på mitt huvud - men klar förbättring från igår trots allt :up: !
 
Lunchat hästar. Tog med mig en hund så den blev rastad. Sedan tog jag den andra hunden och fixade till kaninerna. Nu är jag på väg till ridhuset för att röja lite till :angel: Såg ett ställe där det kan bli snävt med vagnen, så det måste fixas.
 
IMG_20191124_135906_500.jpg
 
Sitter i syrummet med beslutsångest. Ska jag städa? Sy? Sy vad? Ska jag rita mönster?
Får nog fundera på saken ett tag.

Fick förbi ett hus i byn med en ny till salu skylt utanför. Letade på mäklarens hemsida men hittade inget. Mysko. Men på andra sidan sålde samma mäklare ett hus utan att göra av sig till oss som sagt att vi var intresserade, så han kanske är lite lustig.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp