Vad gör vi? Del CIX

Handlade frukost på väg till jobbet och lyxade till det lite.
Nybakade croissanter, aprikosmarmelad, en liten jordgubbsyoghurt, apelsinjuice och kaffe. Bortsett från att yoghurten var för söt och kaffet inte gott så känns det ändå som en helt ok start på arbetsdagen om än hemskt onyttig. :d

Plåtstjärnan i köket behövde ny glödlampa. Jag HATAR att plocka isär plåtstjärnor...... :wtf: Kanterna känns så vassa, och jag får alltid den högst obehagliga känslan av att jag ska skära mig på dem (vilket ju förstås aldrig har hänt - men har man knivfobi så har man....). Men nu är det fixat, och den lyser så vackert i fönstret :) !

Mår fortfarande sådär halvkasst - känns ungefär som om någon sitter på mitt huvud - men klar förbättring från igår trots allt :up: !

Lunchat hästar. Tog med mig en hund så den blev rastad. Sedan tog jag den andra hunden och fixade till kaninerna. Nu är jag på väg till ridhuset för att röja lite till :angel: Såg ett ställe där det kan bli snävt med vagnen, så det måste fixas.

IMG_20191124_135906_500.webp

Sitter i syrummet med beslutsångest. Ska jag städa? Sy? Sy vad? Ska jag rita mönster?
Får nog fundera på saken ett tag.

Fick förbi ett hus i byn med en ny till salu skylt utanför. Letade på mäklarens hemsida men hittade inget. Mysko. Men på andra sidan sålde samma mäklare ett hus utan att göra av sig till oss som sagt att vi var intresserade, så han kanske är lite lustig.

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Barbabelle
·
Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
806
Senast: sthu
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 763
· Visningar
47 499
Senast: Krålus
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat