Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fish Rescue
20200306_142309.webp
 
Så tycker jag att det är normalt. De allra flesta gånger något tar längre tid än en dag är när jag beställde för sent på dagen, eller på en helg. Eller om jag beställer något från norr om Ånge :angel:
Det säger absolut inget om mina shoppings(o)vanor och när de slår till - absolut inte :cautious::angel:
/mvh den som sitter sent på en fredagskväll och klickar in på helt "fel" sidor
 
Var ju in till Elgiganten igår för att min laddare till datorn pajat. Han sa då han kollat i registret att jag ju hade trygghetsavtal. Så jag skulle bara ringa dem istället så skickar de hem ny laddare. Fint!
Ringer idag och det löpte ut för 6 månader sen. Snubben hade kollat på service-avtalet..
Nu har jag i 30 minuter jagat runt för att få tag i rätt person som kan skicka hem en ny laddare iom att jag inte har lust att lägga 2 h till i restid för att åka och hämta hos dem.
Hoppas de nu kan skicka hem den här lite smidigt!
 
Och för att bidra med något icke-OT kan jag meddela att jag sitter på kontoret i all min ensamhet och tuggar på chokladbiten jag köpte med mig upp efter att jag lunchat med mina föräldrar :d Funderar på hur mycket jobb jag kan komma undan med att skjuta upp till på måndag och hur mycket tidigare jag kan gå hem idag... Arbetsmoralen är på topp, som ni hör!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 031
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 388
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 918
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 980
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp