Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä. Inte ens lite. Helt klart brun.
Han är duktig på att starta rubriker ändå
Fräknar!
Har en väldigt grön, mörk, mossgrön kavaj och fått en kommentar om att den är brun, jättebrun till och med och vi är helt oense.
Ni ser ju själva att den är grön
Visa bifogad fil 46480
Det säger absolut inget om mina shoppings(o)vanor och när de slår till - absolut inteSå tycker jag att det är normalt. De allra flesta gånger något tar längre tid än en dag är när jag beställde för sent på dagen, eller på en helg. Eller om jag beställer något från norr om Ånge
Har en väldigt grön, mörk, mossgrön kavaj och fått en kommentar om att den är brun, jättebrun till och med och vi är helt oense.
Lite åt olivgrönshålletHar en väldigt grön, mörk, mossgrön kavaj och fått en kommentar om att den är brun, jättebrun till och med och vi är helt oense.
Visa bifogad fil 46480
Höll på att brista ut i skratt mitt i kontorslandskapet
Jag undrar om han kan lära sig något av hur det känns att bli deporterad ....
ÅH den 14 mars är ju snart! PerfektSvar från google:
Den internationella popcorndagen firas den 19 januari.
National Potato Chip Day firas den 14 mars i USA.
Jag undrar mest var han ska få plats jag. Sverige är ju fullt och det har säkert hunnit födas minst 1000 barn under tiden han varit borta!
Du kan fira Annandag Ostbåge idag om du vill, för igår var det ostbågens dag!ÅH den 14 mars är ju snart! Perfekt