Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har testat min första dos muskelavslappnande eftersom jag kände mig spänd och allmänt "kort i andningen". :nailbiting: Vet inte om det är placebo, eller att jag är trött och det är fredag, eller att jag käkat ganska mycket godis, eller det muskelavslappnande men...
Jag kan andas normalt och det känns som att det var år sedan? Käkarna känns jättekonstiga och slappa... mysiga? Jag kan gapa utan att käkarna smäller och knakar? Nacken och axlarna känns som att de inte finns? Jag fryser inte?
Det är jättenice, men jag undrar verkligen om jag kan löpträna, köra och rida så här...
Doktorn sa att det är noll problem, det som kommer hända är att jag kommer känna mig så som det "ska vara" alternativt inget alls, och att det är jättelåg dos. Men jag undrar...
Testar nog en liten löprunda i morgon. Men alltså att kunna andas så här har gjort min fredag! :love:
 
Jag red idag och fick nog lite ryggskott efteråt. Sambon är snäll och eldar i bastun, tänker att det ska mildra lite. Så jag promenerar mot trappen ner mot bastun, som tydligen är lite halkig. Iklädd en vit morgonrock och ett glas vitt i handen. Förbereder mig på en halkig trappa, men halkar steget innan trappen. Och fortsätter utför. Morgonrocken hänger inte riktigt med i samma fart, vilket innebär att jag i princip åker ner för trappen på rumpan. Naken. 😂🤷

Det finns en bild på spåren efter detta, buke låter mig inte ladda upp den just nu. Återkommer när jag har duschat bort vinet ur håret.
Buke vill inte ladda upp bilder, men det finns på min story på Instagram om någon är intresserad, sök på camrz.
Mvh sitter med lindad hand- och fotled. 😅 Och en något förbannad rygg.
 
Har duschat varmt, nattat hästarna, slötittar på Talang, äter nachochips och dricker bubbelvatten. Och har en intressant släktkoppling i ancestry som jag vill kolla upp. Men jag väntar nog tills imorgon när hjärnan har vaknat lite igen.... :D
 
Det var en zebra nertina och 10 st blind grott-tetra jag hämtade idag.
Grottisarna är roliga figurer:love:
Inte världens bästa bild på en av dem
20200306_165945.webp
 
Den är aningen grön men mest grå tycker mina ögon.
Pga supernörd la jag in den i ett program som visar alla färger i en bild. Fick för det mesta grå (räknade inte exakt men lite över 50%), sen grön, sedan brun, sist guldig beige och gul (som jag antar kommer från dragkedjan)
Så nu vet du det :angel: :D
Ååå ett expertissvar :love:
Men jo den är mer grön än grå. Faktiskt. Håller med om att på bilden är den lite grågrön möjligen. Men verkligen inte brun! Eller blå. Eller rosa...

——

Kvällen har varit bra. Utrensad inifrån och ut. Så imorgon håller vi tummar och tår!

Och idag har jag mött ett helt gäng svanar. Välkommen tillbaka :love: betyder att våren verkligen är här. Äntligen!
 
Fy så handikappande det är att inte kunna använda mobilen. :arghh:

Elelr snarare att inte kunna ringa. jag har massor av samtal att göra och jag har fått leta reda på en gammaldags telefon och plugga i. Så får jag slå upp numret i mobilen och knappa in det på telefonen. Irriterande!

Tack och lov funkar SMS så jag kan nås av bilverkstan och messenger går på wifi.
Kan du inte klicka i wifi samtal på telefonen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 029
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 388
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 918
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 978
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp