Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på en sak, om man får upp förslag på personer att följa på instagram, är det då folk som varit inne och kollat på ens konto men inte följer det? 🤔
Får upp mitt ex som förslag hela tiden, men inte på mitt "huvudkonto" utan på min katts konto. Så om han nu är så förbannat nyfiken så måste det vara otroligt givande att kolla på min katt :rofl:
 
Nu har vi min spindel Charlotte, @tornblommas kackerlacka och sambo Fidel Castro och din silverfisk Gunnar. Får se när vi bryts ut i en egen tråd tillsammans med fästingen Hubert, noskvalstret Nosse och hönsloppan Klara. ;)

Fidel har inte visat sig på ett tag nu. Flyttat? Tror hen har hemlig access till flera hotellrum via ett litet hål i taket så hen flyttade kanske till någon annan? 🤷🏼‍♀️🙄
Nästan lite deppig känsla, hade vant mig vid att hen satt där under stuckaturen och glodde när man duschade 😢
 
Senast ändrad av en moderator:
Flyttdagen är här.
Superstressad men det ger sig nog bara första lasset är på g.
Det enda kravet jag har är att sovrummet ska med första vändan så jag kan ta med katten och stänga in henne där.
Grisarna får åka låda och vara i den tills buren kommer
 
Fidel har inte visat sig på ett tag nu. Flyttat? Tror hen har hemlig access till flera hotellrum via ett litet hål i taket så hen flyttade kanske till någon annan? 🤷🏼‍♀️🙄
Nästan lite deppig känsla, hade vant mig vid att hen satt där under stuckaturen och glodde när man duschade 😢
Typisk beach bum, när han hörde att du inte tänkte ta med honom hem hittade han någon annan att förföra.
 
Flyttdagen är här.
Superstressad men det ger sig nog bara första lasset är på g.
Det enda kravet jag har är att sovrummet ska med första vändan så jag kan ta med katten och stänga in henne där.
Grisarna får åka låda och vara i den tills buren kommer
Lycka till med allt idag! Tänk så skönt när när allt är över och lugnet lägger sig....... :)
 
Jag har verkligen otur denna vinter! 15/2 kräksjuka. Följt av influensa, började känna mig pigg i veckan. Får alltså ryggskott igår, passar på att falla i en trapp på kvällen.
Jag är dock glad över att min handled klarade sig, den fick en rejäl smäll.

Så jag kommer att vara inaktiv i typ en månad i sträck. Och risken att jag får Corona borde vara 100%, jag verkar ju råka ut för allt :rofl:

Fördel: sambon får ta städdagen själv. :up: och jag har kvar ett gäng riktiga värktabletter från när jag bröt ryggen och bäckenet för typ tio år sen, så det är inte jättesynd om mig ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 029
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 388
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 918
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 978
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp