Aldrig hört talas om den appen. Får kolla upp!Testa Shazam, en app i mobilen som identifierar låtar. Om du sätter på avsnittet och samtidigt sätter på appen (i olika enheter så klart) så kanske appen kan identifiera låten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig hört talas om den appen. Får kolla upp!Testa Shazam, en app i mobilen som identifierar låtar. Om du sätter på avsnittet och samtidigt sätter på appen (i olika enheter så klart) så kanske appen kan identifiera låten?
Förlåt att jag skrattar men risken hade nog funnits, kunde ha sett lite misstänkt utKan man åka taxi från psyket i strumplästen eller tror de man rymmer då?
Det går även att googla texten eller läsa i eftertexterna vilken musik som spelats.Testa Shazam, en app i mobilen som identifierar låtar. Om du sätter på avsnittet och samtidigt sätter på appen (i olika enheter så klart) så kanske appen kan identifiera låten?
Nej då hade jag inte frågat. Och sen hittar jag knappt någon eftertext. Står inget om musik där.Det går även att googla texten eller läsa i eftertexterna vilken musik som spelats.
Överreagerade på en grej på jobbet och gick hem tidigt, känner mig som världens sämsta men ibland blir det bara fel... nya tag på måndag, svårt att skaka av känslan av vad de andra tänker och säger på jobbet dock...
Ja, så är det. Och det var en personlig grej så inget som drabbade någon annan (mer än min kollega som blev själv men idag hade vi knappt jobb för en person). Känner mig mer dum som i ”fånig”...Äsch, en ursäkt till rätt grupp på måndag fixar det mesta. Vi är så vana vid att inte visa starka känslor för våra kollegor att ganska små händelser, relativt sett känns ”stora”. När jag är hos kunder i Sydeuropa händer det mer , och emellanåt fungerar det utmärkt för att ta saker och ting framåt.
Hjälp vad den där människan kan prata och vifta på svansen. Hen är supertrevlig men suger musten ur mig.
Höll på att krocka igår med en lastbil som kör ut på 100 väg också 2+1 väg där det är enfiligt. Skulle vänster så trodde den skulle stå kvar i filen tills bilarna passerat, då den väntade på bilen framför mig. Men nej den kör ut rakt framför mig! Så var tvungen till att tvätnita för att inte köra rakt in i den. Va tomt efter mig så inte mycket trafik heller. Måttligt glad man blir då.Idag var det nära krock när en personbil ska om till varje pris, när 2-1 vägen går ihop till en fil.
Den enfiliga sträckan är inte så lång innan det blir mötesväg med en lång raka att köra om på. Längre fram låg ändå en annan lastbil och jag skulle svänga av höger precis där mötesvägen börjar.
Ibland undrar jag hur de tänker, om de ens tänker. Tänk om vi hade krockat, då hade den bilen blivit rejält sinkad och kanske även skador på de i bilen. Hur kul är det på en fredag?
Många som skulle må bra av att tagga ner lite i trafiken. Åk i god tid så slipper man stressa och kan ta det lugnt.
BrunHar en väldigt grön, mörk, mossgrön kavaj och fått en kommentar om att den är brun, jättebrun till och med och vi är helt oense.
Ni ser ju själva att den är grön
Visa bifogad fil 46480
Har en väldigt grön, mörk, mossgrön kavaj och fått en kommentar om att den är brun, jättebrun till och med och vi är helt oense.
Visa bifogad fil 46480
Vit och guld.Har en väldigt grön, mörk, mossgrön kavaj och fått en kommentar om att den är brun, jättebrun till och med och vi är helt oense.
Visa bifogad fil 46480
Mullvadsfärgad.
Vit och guld.
Hahaha. Ni driver med mig! Solklart mörkgrön
Nä. Inte ens lite. Helt klart brun.Hahaha. Ni driver med mig! Solklart mörkgrön