Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Överreagerade på en grej på jobbet och gick hem tidigt, känner mig som världens sämsta men ibland blir det bara fel... nya tag på måndag, svårt att skaka av känslan av vad de andra tänker och säger på jobbet dock...
 
Överreagerade på en grej på jobbet och gick hem tidigt, känner mig som världens sämsta men ibland blir det bara fel... nya tag på måndag, svårt att skaka av känslan av vad de andra tänker och säger på jobbet dock...

Äsch, en ursäkt till rätt grupp på måndag fixar det mesta. Vi är så vana vid att inte visa starka känslor för våra kollegor att ganska små händelser, relativt sett känns ”stora”. När jag är hos kunder i Sydeuropa händer det mer , och emellanåt fungerar det utmärkt för att ta saker och ting framåt.
 
Äsch, en ursäkt till rätt grupp på måndag fixar det mesta. Vi är så vana vid att inte visa starka känslor för våra kollegor att ganska små händelser, relativt sett känns ”stora”. När jag är hos kunder i Sydeuropa händer det mer , och emellanåt fungerar det utmärkt för att ta saker och ting framåt.
Ja, så är det. Och det var en personlig grej så inget som drabbade någon annan (mer än min kollega som blev själv men idag hade vi knappt jobb för en person). Känner mig mer dum som i ”fånig”...
 

Ehh så att ehmmm 😅

DE6CD74E-DE2E-417F-897D-A793581E48FC.webp
 
Idag var det nära krock när en personbil ska om till varje pris, när 2-1 vägen går ihop till en fil.
Den enfiliga sträckan är inte så lång innan det blir mötesväg med en lång raka att köra om på. Längre fram låg ändå en annan lastbil och jag skulle svänga av höger precis där mötesvägen börjar.

Ibland undrar jag hur de tänker, om de ens tänker. Tänk om vi hade krockat, då hade den bilen blivit rejält sinkad och kanske även skador på de i bilen. Hur kul är det på en fredag? 🙄

Många som skulle må bra av att tagga ner lite i trafiken. Åk i god tid så slipper man stressa och kan ta det lugnt.

 
Idag var det nära krock när en personbil ska om till varje pris, när 2-1 vägen går ihop till en fil.
Den enfiliga sträckan är inte så lång innan det blir mötesväg med en lång raka att köra om på. Längre fram låg ändå en annan lastbil och jag skulle svänga av höger precis där mötesvägen börjar.

Ibland undrar jag hur de tänker, om de ens tänker. Tänk om vi hade krockat, då hade den bilen blivit rejält sinkad och kanske även skador på de i bilen. Hur kul är det på en fredag? 🙄

Många som skulle må bra av att tagga ner lite i trafiken. Åk i god tid så slipper man stressa och kan ta det lugnt.

Höll på att krocka igår med en lastbil som kör ut på 100 väg också 2+1 väg där det är enfiligt. Skulle vänster så trodde den skulle stå kvar i filen tills bilarna passerat, då den väntade på bilen framför mig. Men nej den kör ut rakt framför mig! Så var tvungen till att tvätnita för att inte köra rakt in i den. Va tomt efter mig så inte mycket trafik heller. Måttligt glad man blir då.
 
Har en väldigt grön, mörk, mossgrön kavaj och fått en kommentar om att den är brun, jättebrun till och med och vi är helt oense.
Ni ser ju själva att den är grön

BCE11BD8-7D20-4DF8-9321-D172DDDCB4BF.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 031
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 388
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 918
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 980
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp