Ok. Gunnar?Tycker du ska namnge den istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Gunnar?Tycker du ska namnge den istället
Nu har vi min spindel Charlotte, @tornblommas kackerlacka och sambo Fidel Castro och din silverfisk Gunnar. Får se när vi bryts ut i en egen tråd tillsammans med fästingen Hubert, noskvalstret Nosse och hönsloppan Klara.Ok. Gunnar?
Låt den vara. De är rätt söta faktiskt.... Och fredliga.Funderar på om jag ska döda en silverfisk eller inte. Den ser ut att ha vuxit en del sedan sist vi sågs.
Jag döper alla mina stora fiskarNu har vi min spindel Charlotte, @tornblommas kackerlacka och sambo Fidel Castro och din silverfisk Gunnar. Får se när vi bryts ut i en egen tråd tillsammans med fästingen Hubert, noskvalstret Nosse och hönsloppan Klara.
Gör ett test och ska försöka åka efter rusningstrafiken. Brukar åka före med resultatet att jag alltid är 40min tidig till jobbet.
Är det tonåringar? Vad är det för tonåringar som KLIVER UPP så här tidigt för att spela basket? Det är något felDE ÄR REDAN IGÅNG OCH SPELAR BASKET IGEN
Ingen trav?