Fast det var ju fullt med snöpinnar i början av veckan nu har de satt ännu fler nästan var tjugonde meterDe har väl blivit nerkörda/nerplogade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det var ju fullt med snöpinnar i början av veckan nu har de satt ännu fler nästan var tjugonde meterDe har väl blivit nerkörda/nerplogade.
Fast det var ju fullt med snöpinnar i början av veckan nu har de satt ännu fler nästan var tjugonde meter
Ja det var lätt obegripligt faktiskt men de kanske tror det ska komma en meter snöDå var det mer obegripligt.
Då var det mer obegripligt.
Jag säger ju det! Mars är den nya snömånaden!!Ja det var lätt obegripligt faktiskt men de kanske tror det ska komma en meter snö
Vilket är högst osannolikt
Åkte in till lilla källarbutiken."Eh... nej tack, jag byter hellre mobilabonnemang än hus"
Det beror på... en del är låsta och en del är det inte. Om du köpte den med Telenor-abonnemang borde de kunna säga om den är låst eller ej.
Jag bor i storå (1 dag till), jobbar och bor snart i Kopparberg.Jag jobbade ju kring Fagersta-Norberg-Riddarhyttan-Storå för några år sedan och det var inga problem. Jag förde in obsarna i Google documents så jag var tvungen att ha täckning hela tiden och det gick bra.
Kanske det men för att ska bli snö måste det bli minus och sju plus lär inte ge mycket vittJag säger ju det! Mars är den nya snömånaden!!
Visa bifogad fil 46448
Sambon kommer snart hem. Han tror att vi ska äta tacos. Vi ska dock ut och äta en sexrätters avsmakningsmeny
Nä......? Jag har den i alla fall! Som du ser....Vafan är ❤-funktionen borta från Buke?!