När är chipsdagen? Eller popcorn dagen?Ätit frukost och druckit kaffe. Funderar på om jag ska gå å köpa "massipantåta"eller inte... firar ni idag?
Känns som att de saknar egna dagar nu när allt annat verkar ha egna dagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När är chipsdagen? Eller popcorn dagen?Ätit frukost och druckit kaffe. Funderar på om jag ska gå å köpa "massipantåta"eller inte... firar ni idag?
När är chipsdagen? Eller popcorn dagen?
Känns som att de saknar egna dagar nu när allt annat verkar ha egna dagar
Vette 17, jag tycker inte att jag har hört så mycket om denHaha jo, fast just den här dagen är väl ganska etablerad?
Igår var det visst bananens dag...
Jag har funderat många gånger på att börja fira egna dagar, bara att göra egentligen . T ex diskmaskinen dag!
Beror på hur många smålänningar man har i bekantskapskretsen.Vette 17, jag tycker inte att jag har hört så mycket om den
Hellre diskmaskin än handdisk menar du? Iofs det förtjänar den, men jag tror att jag hellre äter tårtan än ställer den i diskmaskinen
Ring till dem, till mitt förra cellprov levde min mens sitt eget liv och pstaven skulle bytas, så jag ringde så fick håg en tid för byta av pstaven och så kollade hon om det gick att ta cellprov. BM brukar vara måna om att underlätta så alla kan ta sitt prov.Jag var uppe tidigare och stressade iväg till en dropin tid för cellprov.
Dropin tiden var 8-9, jag var där 07:55. Det var knökfullt och de hade strypt dropin tiden pga sjukdom
Nu är jag stressad som bara den. Det finns dropin tider vecka 7-10, har tid nästa vecka, men jag kan inte gå på cellprov nästa vecka eftersom jag har mens då. Vad gör man då? Dropin tiderna är ju slut? Innebär det att jag måste vänta ett helt år nu?
Va? Menar du att världen inte kretsar runt Stockholm?Beror på hur många smålänningar man har i bekantskapskretsen.
Det är ju fössta tossdan i mass idag. Då ska man äta massipantåta
Jag litar inte på andra mobilföretag förutom Telia när det gäller täckning på landsbygden Jag minns ännu när jag var uppe i Storulvån med klassen i grundskolan, de flesta hade Tre och fick bara täckning uppe på en bergstopp. Jag hade Telia och var nåbar redan på baslägretFörbaskade telenor.
Jag bytte till dem när jag flyttade hit eftersom Telias täckningskarta är "lite fläckig just här".
Senaste veckorna har mobiltäckningen varit väldigt varierande. Idag har det ballat ur helt. Det växlar mellan att inte alls ha täckning till att ha full täckning.
Jag behöver ringa och jag behöver vara tillgänglig på telefon. Grrrr.
Jag litar inte på andra mobilföretag förutom Telia när det gäller täckning på landsbygden Jag minns ännu när jag var uppe i Storulvån med klassen i grundskolan, de flesta hade Tre och fick bara täckning uppe på en bergstopp. Jag hade Telia och var nåbar redan på baslägret
Faktiskt så undrar jag om jag inte hade bättre täckning där än vid sommarstugan i Östergötland... (Den är också lite fläckig där ... men fungerar åtminstone någorlunda.)
Det kan ju ha försämrats sedan dess tänker jag, det var under 00-talet detta. Telia har fokuserat lite mer på storstäderna sedan dess kan jag tänka migOch min erfarenhet av Telia i Norrland (Jämtland-Västerbotten) är skräp. Det som funkar bäst är Tele2, Telia har mer eller mindre noll täckning där särbon bor. Enda stället med noll täckning när jag kör upp inlandsvägen (dvs via Östersund) är en sträcka på några km en bit söder om Los... vilket inte är förvånande, det är landsdelen Gud och Djävulen glömt.