Långt från slu alltsåKonstvet, tror det är engelska parken! Hopps det, dit hittar jag iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Långt från slu alltsåKonstvet, tror det är engelska parken! Hopps det, dit hittar jag iaf
Du är galen.Men tänk om jag blir jättetrött den och inte alls har lust att vakna när jag ska vakna? Jag hatar att somna om och vakna sjukt seg, det känns som att hela dagen är förstörd då
Close enough!i uppsala förhoppningsvis!
Är det ett soligt fönster? Om solen ligger på kan såna där vattenbollar orsaka brand, var försiktig.Visa bifogad fil 46424
Öhrm, möjligen skulle jag kunna behöva klippa/plocka bort lite gamla blommor
... Och vrida runt på den.
Att jag är galen är ren fakta. Har du inte märkt det förrän nu?Du är galen.
/morgontrött
Att jag är galen är ren fakta. Har du inte märkt det förrän nu?
Vakna upp 40min innan man ska gå upp, för att sen halvsova/slösurfa 40min är morgonens bästa stund jag är för morgontrött för att gå upp direkt när klockan ringer
Tack för omtanken, men nä, bara sol tidigt på morgonen och liite på förmiddagen.Är det ett soligt fönster? Om solen ligger på kan såna där vattenbollar orsaka brand, var försiktig.
Flygbladen har SD signerat med “Svenska folket och Sverigedemokraterna”, vilket fick advokat Behrang Eslami att ringa polisen.
– Det handlar om ett osant intygande, jag är en del av svenska folket och jag står inte bakom det som står angivet på flygbladen, säger han.
Brahttps://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y3M4eE/advokat-polisanmaler-jimmie-akesson-sd
HA! Någon hade kommit på tanken att polisanmäla, och en advokat på köpet
Jag har stängt av snooze Jag vaknar och stänger av alarmet genom att klicka på mobilen lite överallt och med snooze så lyckades jag alltid snoozea (hur skriver man det ens på svenska?). Har flera alarm istället så att de ringer precis när jag vill
Men nej, snoozeknappen är den bästa uppfinningen. Punkt.
Snooza, tror jagJag har stängt av snooze Jag vaknar och stänger av alarmet genom att klicka på mobilen lite överallt och med snooze så lyckades jag alltid snoozea (hur skriver man det ens på svenska?). Har flera alarm istället så att de ringer precis när jag vill
Långt och långt.... Dag Hammarskjöld rakt ut bara.Långt från slu alltså
Jag har "bara" 40min snooze/vakna upp tid. Anser det som rimligt. Jag klarar inte av att gå upp direkt när klockan ringer, blir helt snurrig då och går in i saker osv när jag går upp direkt efter att jag vaknatSnooza, tror jag
För övrigt var jag en sån där som snoozade jättemycket, men jag har slutat med det. Det blev ohållbart att ställa klockan 2 timmar innan man ville upp