Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud vilken kväll. Det dök upp en basketkorg i grannskapet, fem minuter senare var det igång med oväsen. Basketboll som dunkas mot asfalt, barnskrik och dunkadunka-musik. Man kan tycka att det kanske är lite kallt för basket, eller att det är svårt när det mörknat. Men icke, någon "vänlig själ" hade igång igång en bil för belysningens skull. Överväger seriöst att sno fyrhjulingen som ungarna brukar åka omkring med i tid och otid, och svinga min käpp tills det tystnar. Ser rubrikerna redan "33-årig kvinna med käpp slog ihjäl kvarterets barn när de ägnade sig åt basket"


... men snart verkar väl huvudvärkstabletten. Och jag antar att blir mindre mordlysten då :D
 
Gud vilken kväll. Det dök upp en basketkorg i grannskapet, fem minuter senare var det igång med oväsen. Basketboll som dunkas mot asfalt, barnskrik och dunkadunka-musik. Man kan tycka att det kanske är lite kallt för basket, eller att det är svårt när det mörknat. Men icke, någon "vänlig själ" hade igång igång en bil för belysningens skull. Överväger seriöst att sno fyrhjulingen som ungarna brukar åka omkring med i tid och otid, och svinga min käpp tills det tystnar. Ser rubrikerna redan "33-årig kvinna med käpp slog ihjäl kvarterets barn när de ägnade sig åt basket"


... men snart verkar väl huvudvärkstabletten. Och jag antar att blir mindre mordlysten då :D

Ska vi byta? Hellre basket än schlager!
 
Haft en produktiv eftermiddag. Städat badrummet, köket, målat båten, gått långpromenad med 🐶, lagat mat och nu har jag ätit glass 😋. Ska strax gå och lägga mig också. Tänkte börja arbeta tidigt i morgon, så jag hinner jobba undan en del innan mannen som ska ta ner granen kommer.
 
Brinner upp. Bokstavligen.

085B7F14-78CF-4EE6-95B4-7A0229E5AA41.webp
 
:eek:
Jag lade en beställning av godis för en halvtimme sedan och fick just ett Mail om att de har skickat beställningen :eek:
Tänk om bara postnord kunde fungera som dem..!
UNDRENS TID ÄR INTE FÖRBI!
astonished-gif-6.gif

Fick ett sms från POSTNORD om att jag kunde bestämma hur jag ville få paketet levererat (jag fick betala extra för det hos partykungen) och ett av tiderna var IMORGON FÖRMIDDAG
astonished-gif-6.gif

Om det verkligen anländer då så kommer jag att svimma :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 037
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 390
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 918
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 980
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp