Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter inne på jobbet nu. Har käkat min frukost men bävar lite inför dagen.
En hel dag med min vimsiga pladdriga kollega. Ska försöka lära henne service center.
Vi har helt olika personligheter. Hon är en vansinnigt glad golden retriever som viftar på svansen så saker flyger all världens väg och hoppar upp och slickar folk i ansiktet. Jag är en lite surig katt som sitter uppe på bokhyllan och tittar ner på alla spektakel med en sur blick och duckar undan innan någon hinner klappa.
Jag kommer bli helt slut 🙄 :nailbiting:
 
Sitter inne på jobbet nu. Har käkat min frukost men bävar lite inför dagen.
En hel dag med min vimsiga pladdriga kollega. Ska försöka lära henne service center.
Vi har helt olika personligheter. Hon är en vansinnigt glad golden retriever som viftar på svansen så saker flyger all världens väg och hoppar upp och slickar folk i ansiktet. Jag är en lite surig katt som sitter uppe på bokhyllan och tittar ner på alla spektakel med en sur blick och duckar undan innan någon hinner klappa.
Jag kommer bli helt slut 🙄 :nailbiting:
Du har mina sympatier :cautious:
/Från den blyga katten under sängen
 
Fy så handikappande det är att inte kunna använda mobilen. :arghh:

Elelr snarare att inte kunna ringa. jag har massor av samtal att göra och jag har fått leta reda på en gammaldags telefon och plugga i. Så får jag slå upp numret i mobilen och knappa in det på telefonen. Irriterande!

Tack och lov funkar SMS så jag kan nås av bilverkstan och messenger går på wifi.
 
UNDRENS TID ÄR INTE FÖRBI!
astonished-gif-6.gif

Fick ett sms från POSTNORD om att jag kunde bestämma hur jag ville få paketet levererat (jag fick betala extra för det hos partykungen) och ett av tiderna var IMORGON FÖRMIDDAG
astonished-gif-6.gif

Om det verkligen anländer då så kommer jag att svimma :eek:
IT HAZ ARRIVED!
tumblr_n7mwawp4rL1ssbvp5o1_400.gifv

Jag beställde det alltså bara igår vid lunchtid och det kom hem till dörren idag på förmiddagen! :eek: Posten var effektiv!! :eek::eek:
tenor.gif
 
IT HAZ ARRIVED!
tumblr_n7mwawp4rL1ssbvp5o1_400.gifv

Jag beställde det alltså bara igår vid lunchtid och det kom hem till dörren idag på förmiddagen! :eek: Posten var effektiv!! :eek::eek:
tenor.gif
Så tycker jag att det är normalt. De allra flesta gånger något tar längre tid än en dag är när jag beställde för sent på dagen, eller på en helg. Eller om jag beställer något från norr om Ånge :angel:
 
Sett klart andra avsnittet av svt:s nya serie Dejta men vad är det för låt i slutet på avsnitt två?
Den som dottern Siri dansar till???
Duuuu kom hit och dansa med mig...

Är det en ny låt? Gammal???
 
Sett klart andra avsnittet av svt:s nya serie Dejta men vad är det för låt i slutet på avsnitt två?
Den som dottern Siri dansar till???
Duuuu kom hit och dansa med mig...

Är det en ny låt? Gammal???
Testa Shazam, en app i mobilen som identifierar låtar. Om du sätter på avsnittet och samtidigt sätter på appen (i olika enheter så klart) så kanske appen kan identifiera låten? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 032
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 390
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 918
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 980
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp