Vad gör vi? Del CCX

Kilade in för att handla lite på systemet vilket ju var ett tag sen och tänk att jag aldrig lär mig att de vill ha flaskorna stående 🙃. Hur som helst fick jag visa legitimation- kassörskan tyckte inte jag såg ut att vara 37 år 😄😁. Briska gröna äpplen som jag inte testat tidigare var god 😊.
Varför vill de ha flaskorna stående? Jag dricker inte alkohol och handlar inte på systemet så har inte alls koll på sånt som kanske verkar logiskt för andra. :o

Varför vill de ha flaskorna stående? Jag dricker inte alkohol och handlar inte på systemet så har inte alls koll på sånt som kanske verkar logiskt för andra. :o

Påstår att de står stadigt och lättare att scanna i kassan antar jag ju, vete sjutton annars. Ändå svårt att få in i huvudet då jag tycker det är mer logiskt att ha flaskor liggande hehe

Tittar på en serie och en lastbil körde just in i en bil, och skrämde mig så jag hoppade skithögt här! Kändes som hjärtat stannade också. Avskyr sådana snabba händelser som kommer plötsligt. Hjärnan och ögonen hänger inte med och plötsligt är det något som sker just framför ögonen med höga ljud i något virrvarr.

Egentligen är det ju delvis det som gör bra action i film och serie, men vad tusan, när ögonen inte fungerar som de ska så blir det jobbigt har jag märkt, annars gillar jag action faktiskt :D Hjärtat ska bara börja slå normalt igen! :D

Masserade benet helt hysteriskt mycket, det kändes bättre efteråt. Så, innan jag la mig passade jag på att städa upp det fullkomliga kaos jag skapat hemma idag, så att det åtminstone går att ordna frukost och duscha imorgon.

Nu har jag lagt mig i sängen och försöker desperat hitta en position att ligga i som inte gör ont :(

En serie på SVT som jag faktiskt gillar, trots att det är mer typen dokusåpa är Alone. Den danska versionen finns det två säsonger av och en av den australiensiska som jag håller på att titta på. Ett experiment där deltagarna ska klara sig själva i vildmarken utan kontakt med andra människor.

I den danska versionen är det 10 danskar som ska klara sig själva ovanför polcirkeln i nord-Norge under hösten. De ska själva klara av att bygga ett skydd och hitta mat, som nödreserv har de en satellittelefon som de kan kalla på hjälp eller när de inte längre står ut med isoleringen. I den australienska är de på Tasmanien.

En efter en ger upp, några pga hunger, andra pga skador men den avgörande faktorn är isoleringen.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 720
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 060
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 182
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 302
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka