Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men det är värdelöst om det är ingrott och fett tycker jag. Mitt bästa tips skulle nog vara att i första steget spraya någon form av köksrengöring, sätta plastfolie över (för att få det att inte dunsta bort). Sen använder jag alltid rakblad för att få loss alla prickar och annat gegg.Lämnat paket och hämtat ut medicin. Like kyligt men fortfarande några solstrålar. Nu blir det helg. Försöker tagga ner efter alla känslomässiga draman. Imorgon ska jag skura ugnen. Inte direkt världens roligaste aktivitet men extremt behövlig.
Kan man använda fönsterputs på glaset i ugnsluckan? Hur annars får den skinande rent.
Eller så får avkomman hjälpa till. Va väl hennes chili?Planterat om en av chilisorterna. 6 st krukor. 3 sorter kvar. Suck.
Men belysningen monterad och elementet påslaget. Blir dyr elmånad. Jag är snäll...
Hemma igen och hungrig. Funderar även jag på att köpa take away ikväll.
Kontakta en kiropraktor. De brukar fixa sånt.Har så ont i knät att jag knappt kan fokusera på något alls, men samtidigt drar jag mig för att höra av mig till någon läkare. Det är ju inte som att jag brutit något, mer troligt en nerv i kläm, så det blir väl "gå hem och ät Alvedon" som gäller :/
Får kolla efter någon lämplig sådan att kontakta nästa vecka. Nu har jag suttit med massageapparat på benet en stund. Hjälper lite, men det blir absolut inte bra.Kontakta en kiropraktor. De brukar fixa sånt.
Ja, men det är värdelöst om det är ingrott och fett tycker jag. Mitt bästa tips skulle nog vara att i första steget spraya någon form av köksrengöring, sätta plastfolie över (för att få det att inte dunsta bort). Sen använder jag alltid rakblad för att få loss alla prickar och annat gegg.