Skrivit sen imorse nu blir det en promenad och ska handla. Behöver lite frisk luft. Skrivit nästan 4 kapitel sen igårkväll så jag är nöjd. Ska fortsätta sen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset!Gå runt och presentera dig på olika verksamheter som ofta har deltidsjobbare som butiker, caféer med mera. Jag har ibland gått förbi olika verksamheter som haft lappar i fönstret om att de söker deltidspersonal. Är nog enklare att sticka ut om man går på ett personligt besök än bara söker på annonser.
Nja? Bakverk köpta på konditori brukar väl knappast vara "äckliga"?
Vad menar du med "onödiga tillsatser"? Allt du köper måste ju ha en innehållsförteckning så det är bara att kolla.Det vet jag inte. Jag köper aldrig färdigmat, vare sig det är matig mat eller bakverk. Brukar bagerier överlag inte ha så mycket onödiga tillsatser i eller är det samma standard som fikabrödet på ICA? Jag har faktiskt ingen aning![]()
Förlåt, har du aldrig rengjort en ugn tidigare? Gör som du brukar, har det funkat tidigare funkar det väl nu tänker jag. Diskmedel, såpa eller köksspray funkar ju fint. Varför använda tvål?Sprutat något ugnsrengöringsskum i ugnen och på en bakplåt. Väntar på att det ska smälta/torka in innan jag rengör det. Står, rikligt med tvålvatten, menar de flytande tvål? Det är det enda jag har hemma. Går det inte lika bra med diskmedel?![]()
Delar vi sambo? Även om min är 43...Hihi!
Sambon som fyller 36 imorn ser ut som en 17 årig pojk typ när han är nyrakad och får lätt visa leg, med skägg slipper han då det är grå/vita stänk.
HahahaDelar vi sambo? Även om min är 43...
Ptja, de som faktiskt inte behövs och som inte kan "försvaras" för sitt sammanhang, därav onödiga. Det på ICA ska ju till exempel kunna ligga ett tag och då behövs de såklart. Om de säljer det mesta under dagen på bageriet så behövs kanske inte samma tillsatser. Samma sak som att det faktiskt behöver vara tillsatser i stora flaskor tvål som förhindrar tillväxt av mögelsvampar, vilket kanske inte behövs för en liten handgjord schampokaka som är tänkt att förbrukas snabbt.Vad menar du med "onödiga tillsatser"? Allt du köper måste ju ha en innehållsförteckning så det är bara att kolla.
Jag tror inte ”grannen” har bjudit @Animenörd på läckra konditoribakverk, utan helt enkelt på mer fabriks och massproducerade bakverk från vanlig affär.Nja? Bakverk köpta på konditori brukar väl knappast vara "äckliga"?