Vad gör vi? Del CCX

Äntligen helg! Haft en rejält tuff arbetsvecka med långa dagar, illvilliga medarbetare. Ska hjälpa ett bolag som ställt till det för sig. Men min kontakt där är både inkompetent och tyvärr dryg/ohjälpsam.

Men idag är det ledigt så ska njuta av dagsvandring i härliga områden. Vovven kommer också trivas med det. Städning och sånt får bli imorgon.

Så nu har jag packat ner termos och smörgås i ryggan och ska ut i ett grått Stockholm.

Jag är lika gammal och blev legad igår också 😅 Dricker inte alkohol, men köpte en flaska vin åt mina föräldrar som de skulle ge bort. Vet att jag har baby-face, och såg väl rätt vilse ut på systemet för första gången på säkert 10år 😂

Hihi! 😂
Sambon som fyller 36 imorn ser ut som en 17 årig pojk typ när han är nyrakad och får lätt visa leg, med skägg slipper han då det är grå/vita stänk 😄.

Superfint väder! Ska ut och gå efter Melodikrysset och när ungen vaknat.

Kanske ta ett varv till secondhand och kika lite. Se om de har någon bra bebisbok

Det blev en lång seg sängvila idag. Knut har nyss fått frukost och jag ska ta disken.

Jag ska också baka bröd idag! :) Jag skojar om att jag är Gordon Ramsay nu för efter att inte ha köpt bröd på över 2 år nu så märker jag verkligen skillnaden, fast de är ätbara. Samma med köpta bakverk som jag fick av grannen ibland. De är ju äckliga!

Det blev en lång seg sängvila idag. Knut har nyss fått frukost och jag ska ta disken.

Jag ska också baka bröd idag! :) Jag skojar om att jag är Gordon Ramsay nu för efter att inte ha köpt bröd på över 2 år nu så märker jag verkligen skillnaden, fast de är ätbara. Samma med köpta bakverk som jag fick av grannen ibland. De är ju äckliga!
Nja? Bakverk köpta på konditori brukar väl knappast vara "äckliga"?

Hej jag har adhd och har precis skurat mitt bäddmadrassöverdrag (som även det har skummadrass på sig, ett Wellpur) i badkaret och har nu draperat det över elementet och hoppas att det hinner torka tills det är dags att sova 🙈
Förlåt om jag låter vrång men vad har det med adhd att göra? Fattar inte :confused:

Hej jag har adhd och har precis skurat mitt bäddmadrassöverdrag (som även det har skummadrass på sig, ett Wellpur) i badkaret och har nu draperat det över elementet och hoppas att det hinner torka tills det är dags att sova 🙈
Kommer säkert (inte) att hinna torka, jag har lång startsträcka på morgonen och borde varit klar med städningen men har inte ens startat inomhus, :bag: fast natten är lång och dessutom är jag nattuggla. :angel:

Sprutat något ugnsrengöringsskum i ugnen och på en bakplåt. Väntar på att det ska smälta/torka in innan jag rengör det. Står, rikligt med tvålvatten, menar de flytande tvål? Det är det enda jag har hemma. Går det inte lika bra med diskmedel? :idea:

Sprutat något ugnsrengöringsskum i ugnen och på en bakplåt. Väntar på att det ska smälta/torka in innan jag rengör det. Står, rikligt med tvålvatten, menar de flytande tvål? Det är det enda jag har hemma. Går det inte lika bra med diskmedel? :idea:
Jag brukar använda såpa när jag gör rent i ugnen.

Letar efter något deltidsjobb, men när jag läser annonserna så känns det som att man måste vara civilingenjör för ett timjobb i en glasskiosk typ.

Gå runt och presentera dig på olika verksamheter som ofta har deltidsjobbare som butiker, caféer med mera. Jag har ibland gått förbi olika verksamheter som haft lappar i fönstret om att de söker deltidspersonal. Är nog enklare att sticka ut om man går på ett personligt besök än bara söker på annonser.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 774
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 073
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 197
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 310
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka