Typiskt nördnamn. Men ja, vi får väl se hur illa det blir. Ska hon komma till Svea också?Stormen Eowyn
Betyder tydligen hästvän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typiskt nördnamn. Men ja, vi får väl se hur illa det blir. Ska hon komma till Svea också?Stormen Eowyn
Betyder tydligen hästvän
Nja mest Norge tror jagTypiskt nördnamn. Men ja, vi får väl se hur illa det blir. Ska hon komma till Svea också?
Orkanvarning på Irland hörde jag!Typiskt nördnamn. Men ja, vi får väl se hur illa det blir. Ska hon komma till Svea också?
Bara att hålla i hatten!Orkanvarning på Irland hörde jag!
På mitt jobb vägrar vi sånt och lyckas än så länge hitta sätt att automatisera oss förbi (vilket i praktiken betyder att man måste skriva 100 rader kod och testa, men sen aldrig mer behöva klicka eller max 1 gång). Men det är vansinnigt att införa system med väsentliga försämringar för användarna.
Ja då behöver du inte jobba hårt iaf.Gjorde ett test om vad för yrke som skulle passa mig och ett starkt tips var brevbärare!
Vad menar du med det?Ja då behöver du inte jobba hårt iaf.
Brevbärare ser till att posten kommer fram i tid och till rätt person, ett yrke för den som gillar högt tempoJa då behöver du inte jobba hårt iaf.
Men hur har du fått för dig detJa då behöver du inte jobba hårt iaf.
Skulle gissa på Postnords massa krångel? Men jag tänker mer själv så här att postnord är postnord och brevbärarna ska inte behöva stå till svars för vad cheferna beslutar och skapar.Men hur har du fått för dig det
Det är asjobbigt att vara brevbärare. Stressigt som satan, tunga lyft, mycket spring i trappor.Ja då behöver du inte jobba hårt iaf.
Nej det är just det det är ju inte personalen på golvet man ska beskylla för eventuellt strulSkulle gissa på Postnords massa krångel? Men jag tänker mer själv så här att postnord är postnord och brevbärarna ska inte behöva stå till svars för vad cheferna beslutar och skapar.
Att de inte har mycket post nu för tiden.Vad menar du med det?
Brevbärare jobbar definitivt hårt på många ställen.