Vad gör vi? Del CCVIII

Det skånska vädret är fullständigt fantastiskt och slår alla rekord.

Snöblandat regn och iskall blåst.

Jag får nog hitta på någon mental stimulering till pudeln inomhus idag. Lite godisletande och ett gott ben.

Jäklar vad effektivt det blev när jag insåg att typ 6 arbetsuppgifter var beroende av varandra och att jag gjorde dem lite i ordning. :D
Har fått ett beröm-mail från chefen. Jag blir alltid så obekväm av att få beröm men samtidigt visar det att hon ser vad jag gör och uppskattar det, vilket ju är sådan milsvid skillnad mot förra chefen att jag storknar av bara det :cautious:

Har bokat min första körlektion på tisdag nästa vecka!
Är så nervööös! Tror att det märktes när jag övningskörde senast, fickparkerade i rusningstrafik medelst stressgråt 😅
Men det är fortfarande SJUKT kul att köra bil. Tack och lov :D

Även pirrigt att gå till helt ny frisör imorgon, min vanliga verkar ha gått upp i rök :confused:
Tajmar det åtminstone med lönen, lägligt nog.

Herreminje. Visste ju att jag hade tidspress i stallet så jag var ruggigt effektiv. Tiden rannändå iväg så jag insåg att jag inte skulle hinna med lunch innan vattengympan. Tills jag kom på att jag tänkte en hel timme fel :banghead:

Scheisse , perkkele, fuck, bugger, merde och andra språk. De öppnar inte förrän 12 idag :arghh::rage:. Jag vill ha mitt pass!!!

Dessutom har min mage kajkat ut helt. Gissar att det är stress. Vågar inte äta något.
Har du fått läkarintyg för ta med diabetesgrejorna på flyget?

Har du fått läkarintyg för ta med diabetesgrejorna på flyget?

Nej, behöver man det? I värsta fall få de åka med bagaget. Höll på att inte komma hem, Min ryggar krampar så jag inte kunde röra mig. Tagit smärtstillande och muskelavslappnande. Jag har inte tid med det här. Tänker sova en timme och städa en timme och sedan gå iväg med katten.

Men! Jag har pass och resebevis och de håller på att fixa med visa i Kenya. Bara jag får det, så har jag allt jag behöver.

Nej, behöver man det? I värsta fall få de åka med bagaget. Höll på att inte komma hem, Min ryggar krampar så jag inte kunde röra mig. Tagit smärtstillande och muskelavslappnande. Jag har inte tid med det här. Tänker sova en timme och städa en timme och sedan gå iväg med katten.

Men! Jag har pass och resebevis och de håller på att fixa med visa i Kenya. Bara jag får det, så har jag allt jag behöver.
Många länder vill ha ett brev på engelska som förklarar att du har diabetes och vilka mediciner du behöver. ❤️

Visum fixat! Nu har jag allt, pass, biljett och visa. Wohoo, Kenya here I come. Men herregud vilken stress. Nu ska jag gå och lägga mig en timme och vänta på att muskelavslappnande och smärtstillande ska verka. Jag misstänker att det var bh fel eftersom jag tog en annan.

Visum fixat! Nu har jag allt, pass, biljett och visa. Wohoo, Kenya here I come. Men herregud vilken stress. Nu ska jag gå och lägga mig en timme och vänta på att muskelavslappnande och smärtstillande ska verka. Jag misstänker att det var bh fel eftersom jag tog en annan.
Hoppas verkligen allt går bra med resan! Imponerande hur du fixat å trixat.

Sitter i soffan under en filt och fryser! 🥶 Det är så ruggigt, grått och trist väder idag med regn, snöblandat regn och kallt. Plusgrader men ändå kallt.

Här är det också tråkigt väder, men nu kom dottern hem så vi ska skynda oss ut och rida innan det blir mörkt. Tur att i alla fall ponnyerna lever efter devisen "Det finns inga dåliga väder", det skulle kännas helt hopplöst om de var lika negativt inställda till snöslask som jag är :rofl:

Fördelen med att rida i sådant här väder är att det känns extra skönt att komma in i värmen efteråt.

Hoppas det går bra med allt nu :heart

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 644
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 437
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 302
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 003
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka