Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske inte köpa kycklingburgare iaf.Vaknade riktig tutvilad för första gången på länge, men drömde också att vi inte skulle få adoptera burhönsen när vi väl kom dit, på grund av att vi hade McDonaldsförpackningar i bilen. Bäst vi inte stannar till och köper lunch på vägen om det inte är en sallad.
Har du fått läkarintyg för ta med diabetesgrejorna på flyget?Scheisse , perkkele, fuck, bugger, merde och andra språk. De öppnar inte förrän 12 idag . Jag vill ha mitt pass!!!
Dessutom har min mage kajkat ut helt. Gissar att det är stress. Vågar inte äta något.
Har du fått läkarintyg för ta med diabetesgrejorna på flyget?
Många länder vill ha ett brev på engelska som förklarar att du har diabetes och vilka mediciner du behöver.Nej, behöver man det? I värsta fall få de åka med bagaget. Höll på att inte komma hem, Min ryggar krampar så jag inte kunde röra mig. Tagit smärtstillande och muskelavslappnande. Jag har inte tid med det här. Tänker sova en timme och städa en timme och sedan gå iväg med katten.
Men! Jag har pass och resebevis och de håller på att fixa med visa i Kenya. Bara jag får det, så har jag allt jag behöver.
Många länder vill ha ett brev på engelska som förklarar att du har diabetes och vilka mediciner du behöver.
Hoppas verkligen allt går bra med resan! Imponerande hur du fixat å trixat.Visum fixat! Nu har jag allt, pass, biljett och visa. Wohoo, Kenya here I come. Men herregud vilken stress. Nu ska jag gå och lägga mig en timme och vänta på att muskelavslappnande och smärtstillande ska verka. Jag misstänker att det var bh fel eftersom jag tog en annan.
Hoppas det går bra med allt nuVisum fixat! Nu har jag allt, pass, biljett och visa. Wohoo, Kenya here I come. Men herregud vilken stress. Nu ska jag gå och lägga mig en timme och vänta på att muskelavslappnande och smärtstillande ska verka. Jag misstänker att det var bh fel eftersom jag tog en annan.