Ja med godkännande av konkurrensverketAnnars kan vi ju låta bli att låta Axfood köpa Citygross och minska konkurrensen ännu mer men hoppsan det hade visst redan hänt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja med godkännande av konkurrensverketAnnars kan vi ju låta bli att låta Axfood köpa Citygross och minska konkurrensen ännu mer men hoppsan det hade visst redan hänt
I knowJa med godkännande av konkurrensverket
Definitivt inte bara handbagage. Vill checka in online. Men kan skriva ut boarding kort på flygplatsen trots att man checkat in tidigare?
Det är en mindre än en månadshandling på hushållsost för oss 3. Minst 3 ×2 kg går det åt. Riv och lägg i frysen så är det fixat när man skall ha det i maten.Var in till stan en sväng på fm för att hämta upp storhandlingen från e-handeln på CG menä sidan fick visst ett tuppjuck för jag beställde EN 1,2 kilo ost men sidan hade ändrat till 3 så nu har sambon och jag rejält kan vi säga till både pålägg och att riva
Osten håller i en evighet i kylen, se bara till att vända på den varje vecka.Var in till stan en sväng på fm för att hämta upp storhandlingen från e-handeln på CG menä sidan fick visst ett tuppjuck för jag beställde EN 1,2 kilo ost men sidan hade ändrat till 3 så nu har sambon och jag rejält kan vi säga till både pålägg och att riva
På vägen till utlämningen på parkeringen började en bil backa ut...Tänkte först; vem fortsätter att backa mot trafiken?!?!? Stannade och då kom föraren springande till den rullande bilen .
Jodå var ju på rabatt så billigare ost ett bra tagOsten håller i en evighet i kylen, se bara till att vända på den varje vecka.
Här håller det inte mer än några dagar, fixar inte ost som är äldre än så, den både luktar och smakar illa då tyvärr. Köper sällan ost numera pga det och försöker få de minsta bitarna, skulle önska mig riktigt riktigt små bitar, men tyvärr är de flesta goda ostar runt 700 gram vilket är dubbelt så mycket jag behöver ungefär.Jodå var ju på rabatt så billigare ost ett bra tag
Uj!Här håller det inte mer än några dagar, fixar inte ost som är äldre än så, den både luktar och smakar illa då tyvärr. Köper sällan ost numera pga det och försöker få de minsta bitarna, skulle önska mig riktigt riktigt små bitar, men tyvärr är de flesta goda ostar runt 700 gram vilket är dubbelt så mycket jag behöver ungefär.
Fick matleverans i går och köpte pastejtårta från delikatessen. Under skyn finns vita prickar. Tycker därmed att den både smakar och luktar lite konstigt och kan alltså inte äta den. Antar att det inte är som den är dålig och inte mögel utan fett eller salt som trängt ur, men jag med matfobi blir lätt sån och då går det inte att äta. Det blir blandat i hundmaten i morgon... kan de äta kaninskit, hundbajs (mina gör inte det men min systers ena gör), papper, bröd till fåglar någon slängt ut, och annat äckligt ute som de mpt förmodan tycker verkar gott för stunden så funkar nog också leverpastej med utfälld fett/salt...
Igenkänning på denTittar tillbaka på bilder från tiden jag mådde bra och faktiskt var nöjd med livet. Jag ska banne mig hitta tillbaka till den känslan, fick lite motivation nu.