Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De kan utfärda ett visum för ett provisoriskt pass som de egentligen inte gör. Men eftersom det är en cirkus därnere så kan det kenyanska utrikesdepartementet säga åt ambassadören att godkänna det. Har redan sagt åt mamma mfl att prata med utrikesdepartementet. Så jag tänker åka dit och iaf prata med dem.
Och jag kan inte boka biljett förrän jag har mitt pass och visering. Har flera flyg som jag står i startgroparna för. I de bästa av världar skulle jag kunna flyga på fredag morgon. Katten ska lämnas till kattvakt imorgon kväll. Inga av mina läkemedel finns under de man måste få godkänt. I värsta fall, fredag kväll, vilket innebär en vansinnigt lång (31 timmar) flygresa. Alla räkningarna är godkända. Inga vaccinationer som jag inte redan har behövs. Det råder vattenbrist och att tvätta både sig själv och kläder är lite som det var under krigstidens England.
Jag ska också ringa polisen lite senare idag för att kolla var mitt pass befinner sig. Varför de måste tillverka dem i Finland övergår mitt förstånd.
Jag är trött, alla hundarna sover och mannen och dottern är i väg på annat. Oerhört lockande att ta en tupplur, men jag försöker att kämpa emot för att förhoppningsvis kunna sova bättre i natt
Jag brukar ta en promenad, aven om det regnar, nar jag kanner mig sa for annars somnar jag sittande och kan inte sova pa kvallen sedan.
En flygbiljett för det aktuella flyget? Förstår kanske inte frågan.OMG nu ska de sys svarta kläder till oss alla så vi ser likadana ut. Alltså jag kommer ner på lördag morgon och begravningen är på måndag. Det blir bara värre och värre. Nu ska han ligga på någon slags lit de parade från nio på morgonen till sju på kvällen så alla kan säga adjö till honom. I kyrkan kommer inte många kunna vara med eftersom det är ministrar och vice president + deras säkerhetsdetalj. Bob ville ha en liten begravning med familjen som sedan skulle sprida hans aska för vinden och ha en fest.
Allting ordnas över familjens huvud. Iaf kommer jag definitivt få mitt pass imorgon sedan skicka det direkt till personen i Kenya som fixar visering på några timmar. Är dock stressad till max tills jag har pass och visering och biljett i min hand.
Jag har inte rest på så länge, vad krävs för slags biljett för att komma ombord?
En flygbiljett för det aktuella flyget? Förstår kanske inte frågan.
Yup, tydligen kan man checka in i förväg, men sedan undrar jag vad jag behöver
Biljett, pass och ev visum. Jag brukar skriva ut boardingkortet på flygplatsen, tycker det är smidigast. Jag kör alltid handbagage enbart, det förenklar för mig.
Va fan händer med matpriserna?!! Nu måste vi göra något.
Vilka matpriser mer specifikt tänker du på just nu?Va fan händer med matpriserna?!! Nu måste vi göra något.