F'låtJag hade LÄTT kunnat göra som din kollega Köpe-tzatziki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
F'låtJag hade LÄTT kunnat göra som din kollega Köpe-tzatziki
Jag hade LÄTT kunnat göra som din kollega Köpe-tzatziki
Håller med. Vet inte nån köpesås som är god och värt att slösa på när det tra några minuter i arbete.Jag hade LÄTT kunnat göra som din kollega Köpe-tzatziki
Jag hoppas varje gång jag hittar en ny oprövad köpe-tzatziki att den ska vara bra men nä...Jag hade LÄTT kunnat göra som din kollega Köpe-tzatziki
I går hade jag köpt tzatziki med mig till jobbet, pga lat.
Gourmand-kollegan smakade på den och höll på att smälla av Själv tyckte jag den var helt ok.
I dag när han kommer in är det första han gör att kasta en hemgjord burk med tzatziki på mig. "Här, du kan inte äta den där!"
Jaha nehe, bara att snällt äta den då
Han hade tydligen gjort den i morse Förstår inte folk som orkar laga mat och kan svänga ihop grejer lite sådär bara.
Men allt han bjudit på innan har varit vansinnigt gott, så jag klagar inte
Som vitlökssås så är Icas tzatziki okej men det är faan ingen tzatzikiJust gourmand-kollegor brukar ha hunnit äta upp hela satsen innan det blir något att ge bort.
Däremot så tar det väldigt kort tid att röra ihop en tzatziki, så det är på gräns till att kalla "laga mat". Brukar också göra på morgonen så den hinner gotta sig några timmar i kylen innan framtagen i god tid och dags för konsumtion.
(Tycker för övrigt att det finns en god köpetzatziki och det är Fontanas. Icas egna är den mest bedrövliga och sorgliga yoghurtlika röran på marknaden som jag blev lurad med lockpris på en gång. Fick gå rakt ned i sopkorgen utan att passera gå. Och om nån älskar den är det helt okej, så länge ni inte vidhåller till mig att det är tzatziki.)