Det är ett av mina "vill ha - jobb!" deras uniform har valfritt med shorts på året runt här!Gjorde ett test om vad för yrke som skulle passa mig och ett starkt tips var brevbärare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ett av mina "vill ha - jobb!" deras uniform har valfritt med shorts på året runt här!Gjorde ett test om vad för yrke som skulle passa mig och ett starkt tips var brevbärare!
Men ärligt talat tror du de sitter och rullar tummarna istället?Att de inte har mycket post nu för tiden.
Paket. Paket i mängder.Att de inte har mycket post nu för tiden.
Där jag bor ska det bli upp till 37 m/s vilket är en bra bit över SMHIs gräns för vad som räknas som orkan. Jag är faktiskt lite orolig, tycker blåst är ganska obehagligtOrkanvarning på Irland hörde jag!
Jag var på gymmet när den kom, snacka om pulshöjande när allas telefoner började tjuta samtidigt! Instruktörens var dessutom ansluten till högtalarsystemet så vi fick en fullständig surroundljudsupplevelseNu skickar de till och med ut allmän varning för stormen på mobilnäten. Jag undrade vad det var för galen signal på telefonen!
Hoppas fasanerna klarar sig bra.
Strunta i städandet, vila och försök att andas lite istället! Du behöver samla lite krafter om du inte ska bryta ihop under resan, stressa mindre och försök hinna ikapp dig själv innan du åker till Arlanda.Dagen ville kompensera mig för allt som gått bra. Var sen till kattvakten, sedan tappade jag min mobil på bussen! Fick totalpanik. Trodde kattvakt bodde i en annan trappuppgång. Tog mig in, tryckte på alla knappar. Trodde jag fått rätt person. Visade sig att det var fel hus. Fick tag på en snäll person som kunde ringa mitt nummer och helt fantastiskt! Någon svarade och hon hade mobilen! Under ösregnet satt jag och väntade på henne. Fick tillbaka mobilen, ringde kattvakten som jag var nästan två timmar sen till. Arma stackare.
Slängt in en tvätt. Kom sedan på att jag måste gå och hämta ut mina nya hörlurar annars åker de tillbaka. Planen är att dammsuga och moppa och diska, men funderar på att ge mig ut igen och fixa ica posten först. Just nu måste jag bara få vila en liten stund.
Förra stormen här hade 46 m/s i byarna.Där jag bor ska det bli upp till 37 m/s vilket är en bra bit över SMHIs gräns för vad som räknas som orkan. Jag är faktiskt lite orolig, tycker blåst är ganska obehagligt
Jag tycker alltid att de tar i så under väderextremerna här. Tågen ställs in och skolorna stängs (fast det nog mest på grund av bussarna och tågen tror jag) för minsta lilla. Jag tror de förbereder sig för det värsta helt enkelt, det går säkert finfint alltihopa även om det blir kallt och jävligt förstås. Som jag förstår det blir det inte så mycket nederbörd i samband, mest vind bara.Där jag bor ska det bli upp till 37 m/s vilket är en bra bit över SMHIs gräns för vad som räknas som orkan. Jag är faktiskt lite orolig, tycker blåst är ganska obehagligt
Nä, fast de är ju också väldigt få anställda. Jag tycker det verkar himla stressigt för dem så fort något strular lite.Att de inte har mycket post nu för tiden.
Usch, jag avskyr också blåst så jag förstår dig!Där jag bor ska det bli upp till 37 m/s vilket är en bra bit över SMHIs gräns för vad som räknas som orkan. Jag är faktiskt lite orolig, tycker blåst är ganska obehagligt
Här skällde just snubben för civilt försvar på myndigheterna att de är alldeles för tafatta vid kriserJag tycker alltid att de tar i så under väderextremerna här. Tågen ställs in och skolorna stängs (fast det nog mest på grund av bussarna och tågen tror jag) för minsta lilla. Jag tror de förbereder sig för det värsta helt enkelt, det går säkert finfint alltihopa även om det blir kallt och jävligt förstås. Som jag förstår det blir det inte så mycket nederbörd i samband, mest vind bara.
Jag är nog mest bitter för att jag aldrig slapp gå till skolan!Här skällde just snubben för civilt försvar på myndigheterna att de är alldeles för tafatta vid kriser
Han syftade väl främst på när E22 korkade igen av snön
Men andemeningen var gör hellre lite för mycket än lite för lite
Strunta i städandet, vila och försök att andas lite istället! Du behöver samla lite krafter om du inte ska bryta ihop under resan, stressa mindre och försök hinna ikapp dig själv innan du åker till Arlanda.
Det är alltid lättare att backa om man dragit igång för mycket än att försöka springa efter.Här skällde just snubben för civilt försvar på myndigheterna att de är alldeles för tafatta vid kriser
Han syftade väl främst på när E22 korkade igen av snön
Men andemeningen var gör hellre lite för mycket än lite för lite
Ja visstDet är alltid lättare att backa om man dragit igång för mycket än att försöka springa efter.
Det gjorde jag typ en vecka varje år när bussen inte kom fram pga snödrevenJag är nog mest bitter för att jag aldrig slapp gå till skolan!