Vad gör vi? Del CCVIII

Borde sova men tittar på Spökjakt och katten börjar fräsa och morra mot altanen 😄 Antagligen en annan katt som gått in där bara, katten ligger i soffan och tittar ut genom altandörren

igårkväll när jag tog in hästarna så hade såret/bölden spruckit så nu har jag äntligen hittat såret på lymfangit benet! Tog 5 dagar, då har jag letat varje kväll med pannlampa. Men igår såg jag ”klet” som runnit från kotan och jag har varje dag tänkt att kotan är problemet då hon varit mest öm där när man dragit handen över benet.
Litet litet sår och infekterat. Troligen en pinne eller någon tagg som kommit åt där. Måste kolla stelkrampen. O medicinera.

O så kan jag inte sova igen.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 646
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 444
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 302
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 015
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka